לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



Avatarכינוי: 

בת: 30

ICQ: 495055342 



מצב רוח כרגע:



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

10/2010

אופטימיות


 

Give it up, give it up, give it up,
I know you want to

 

אופטימיות, השקפת עולם הרואה בעולמנו מקום חיובי במהותו.

לא אחד הדברים שמאפיינים אותי.

לפעמים אני משלה את עצמי, שבסוף הכל יהיה מושלם, אבל זה נובע מאי וודעות.

השאיפה שלי להוכיח לכולם שאני שווה הרבה יותר משנראה, מוגזמת.

כנראה לקחתי על עצמי יותר מידי, שוב.

הבטחון העצמי שלי כ"כ בקרשים,

ואיך לא, עם שאיפה כ"כ מוגזמת, הדרך ארוכה וכמעט בלתי אפשרית.

 

התחלתי ללמוד לרשיון. נחמד להתחיל את הבלתי נמנע.

 



 

נכתב על ידי , 18/10/2010 22:31  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של D@rk Eyes ב-19/10/2010 07:43
 



לדף הבא
דפים:  

6,450
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , נוער נוער נוער , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לD@rk Eyes אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על D@rk Eyes ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)