לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כבשה וחייה


אין לי מושג למה כיבשה, אולי כי הם כ"כ מושים...

כינוי:  הכבשה וחייה

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

היום , מחר וההמשך | למשועממים - מה אתה מעדיף ? zD


שלוווווומות לכולם . :]

התחלתי בשעה - 22:10

# תאררריך . - 22/10/07

 

~ ~ ~ ~

 

איך עבר עלייייכם היום הזזה ?

שלי הייה סתם עוד ועווד הכננוות ~

למסייבת הפתעה של החבררה הכי טובה שללי ! xD

יהההיה כזה שוווווווווה , [=

אני מבטטטטטטיחה לשים תמוננות .

נצטטלם שלושתיננו - וככמובן אחות של הילדדת יומווולדת ,

שנדדחפת לככככככ = ל מקום ! (:

 

  

קרדיט

 

השביייתה , גורממת לי ללא לראוות אותו .

זה טוב , ? לא טוב , ?

קשה להחלייט .

מצד אחחחד ~ אני רוצה שהווא יראה אותתי .

מצד שניי ~ לשככוח ממנו ? זה הכי טוב בשבילי .

אוללי אני צריכה להיות עם חברות ,

לא לחשוב עליו # .

הלוואי שאני ישכח ממנו ,

אבל כל הפעם שהוא מתחבר לאייסי ,

או מישהו מזכיר את שמו ?

אני ישר נדלקת מבפנים , ולא מספיקה לחשוב עליו .

וכל בילוי שצריך להיות נחמד ?

ניראה חסר טעם אם הוא לא נמצא שם . =\

מה לעשששששששות ?!

 

 

אני בדילממה מעצבננת .

יש לי חבררה והיא לפעמיים נורא חמודה אליי ,

נגיד היא עשתה לי מססיבת הפתעה ~

עם כל החברים והיא ממש שקיעה !

אבל היא לפעמים יכולה לריב איתי על כלום ,

או לההתייחס אליי ממש בזלזול .

אני לפעמים רוצה לנתק קשר ,

השאלה היא - איך ? .

 

 

עוד מעט יש בר-מצווה לחבר ממש טוב שלי ,

אולי זה יעשה לי טוב לראות את כולם ~ אולי לא ,

בכל מקרה אני מקווה להנות .

קניתי כמה דברים נחמדים לזרוק על עצמי ,

ככה שאני ייראה יפה . 3>

 

~ נושקת לעתיד , סקרנית - רוצה שייגמר . האהבה הזאת . ~

 

+ + +

 

אוקקקקי אז למשועממים בינייייכם - מה אתה מעדיף ? {:

 

שוקולד ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ גלידה

כלב ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ חתול

בלוג ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ שוקס

כובע בוקר ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ קסקט

עיניים כחולות ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ירוקות

דיסקו ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ מפגש שקט

ישראל ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ חו"ל

אדום ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ כחול

בלונדינים ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ג'ינג'ים

Icq ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Msn

פיצה ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ פלאפל

עם לק ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ בלי לק

סרט רומנטי ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ אקשן ופעולה

בריכה ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ים

אוכל ביתי ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ מסעדה

Yes ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ Hot

דואר ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ SMS

שופינג ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ טיול מחנאות

להכיר אנשים חדשים ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ אותם חברים תמיד

לבן ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ שחור

קולנוע ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ ~ לחכות שזה יגיע לטלוויזיה

 

זהו , התוצאות בפוסט הבא ! :]

 

 

 

זהו להיום !

סיימתי את הפוסט בשעה : 22:34 ,

לילה טוב ! ((;

מחכה תגובות .

נכתב על ידי הכבשה וחייה , 22/10/2007 22:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לכל בלוג יש התחלה לא? כך גם לשלי.


שלום לכל הגולשים והגולשות.

שעת פתיחת הבלוג-22:44 (באמת!)

# עידכון, יום שבת, 20/10/07

 

נאאאאאאמ, בלוג חדש כמו שהבנתם,

לא בלוג מיוחד, סתם עוד בלוג.

החיים שלי, הבעיות שלי ודרך לפתרונות.

 

אז גם לי יש חופשביתה,

ולמפגרים בניכם (בלי כוונה להעליב) אז תיקון - *לאלה שלא הבינו* :

חיבור של חופש ושביתה , כמו פסח וכאלה XD

ניראלי שכבר הבנתם שכ"כ משעמם לי,

אז אני עפתי לסדר ת'רשימות.

לילה טוב לכולם, חלומות נעימים!

 

img512/6681/image5if7.gif

 

יהיה נחמד אם תגיבו ...

גמרתי את הפוסט בשעה: 22:54

לילה טוב :]]

נכתב על ידי הכבשה וחייה , 20/10/2007 22:44  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





30
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להכבשה וחייה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על הכבשה וחייה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)