לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

i have no more pretty words to say because i dont see any thing pretty coming my way




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


2/2008


היום ראיתי את אביי סוף סוףףף :) והתגעגעתי אליוו כל כךךך!
כבר שכחתי כמה הוא נשמהה...
עשה לי כ"כ טוב לראות אותוווו... עכשיו אני מאושרת:)
נכתב על ידי סנובית - הכי טוב , 21/2/2008 20:45  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




"כשאתם פוגשים את האנשים, שמכניסים את האור הכי גדול חיים שלכם, אתם לא מתארים

לעצמכם את החושך שהם ישאירו כשהם ילכו ."

 

 

ח-ש-ו-ך  ע-כ-ש-י-ו !

 


מתגעגעת לימים שהייתי חשובה לך

אין עם מי לדבר כשעצוב ..הוא כבר לא רואה בי ידידה .כלום .

 

 

כמו שלכל דבר טוב יש סוףף וגם לכל דבר רע צריך להיות סוףף.. אבל מתי הסוף הזה יגיע!?

עושה כאלו הכל טוב מחייכת..למרות שעצוב

 

 

<< When I die, please dont cry, just look to the sky, and say goodbye >>

 

 

נכתב על ידי סנובית - הכי טוב , 19/2/2008 14:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



להיות לבד...


אם היה אפשר להיעלם מפה..מכל הסביבה הזו להיעלם לגמרי זה מה שהייתי עושה בלי לחשוב פעמיים.

הכל רע..הכל מתפורר לי בין הידיים..שומדבר טוב לא באופק..כולם מתים..למה אתה לוקח את כולם?? מה הולך פה?! איך מתמודדדים?!..

לפעמים אני מתחרטת שהתעקשתי להישאר בארץ ולא לעבור לגור בגרמניה (שליחות) ..............

 

פופיק בלעדייך לא הייתי שורדת!!!

 

חזרתי לפה כי אני מרגישה לבד..

הוא יודע על הבלוג אבל הוא חושב (כמו שאני חשבתי לפני כמה זמן) שאני לא יחזור לכתוב פה.. כך שאין מצב שהוא יכנס לפה...

הוא לא היה אמור לדעת מזה ..עצוב.

אנחנו לא מדברים ..למה?! כי הכבוד שלו מעל הכל ...וטכלסס רק כשנוח לו אנחנו ידידים. אבל כשלא מתחשק לו אז מי אני בכלל?..שומדבר פשוט שומדבר! הוא כל הזמן בורח מהכל ואני שונאת את זה! אף פעם לא ניסינו לפתור בעיות..  אבל לי נמאס. נמאס לי להיות זו שתמיד שם בשבילו אבל כשלא נוח לו הוא נעלם. אני לא צריכה ידיד כזה כמה שאני אוהבת אותו וכמה שהוא חשוב לי - אם זה לא הדדי זה לא שווה כלום!

 

אגב הייתה מסיבה הכי טובה בעולם כ"כ נהניתי במיוחחחד בגלל שלומיי דיי נראלי התאהבתיי

נקווה שיהיה טוב מתישהו כי עכשיו הכל חרא!!!

 

 

פשוט לא יכולה להפסיק לשמוע את השיר הזה.........



"
אני מביט אל המרומים, ובליבי יודע,
שברגעים הכי קשים, יש קרן של תקווה,
אני מביט אל המרומים, ולא שוקע,
כי מלמעלה אלוקים שולח אהבה.

יש רגעים בהם גדל הצער,
והמכאוב מעיג לי הלוואי,
ענן מסתיר את אור הסהר,
ומנסה לרמוס כוכב.

ברגע של חולשה אסור לשכוח,
שיש תקווה תקווה קטנה בלב,
אותה נישא בכל הכוח,
כדי לסגור על הכאב..."

 

 


נכתב על ידי סנובית - הכי טוב , 15/2/2008 15:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  סנובית - הכי טוב

בת: 33




282

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסנובית - הכי טוב אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סנובית - הכי טוב ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)