לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אוי שקט. ואני מישל



Avatarכינוי: 

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2008

קוראות יקרות שלי....


אני יודעת שנעלמתי.

סליחה על השבועות האחרונים, על חוסר העדכונים ועל הייבושים.

השבועות האחרונים היוו חלק בלתי נשכח מהחיים שלי,

תקופה שאני לא אצליח לשכוח.

אף פעם לא איבדתי את החשק לחיות, לצחוק, לכתוב, לשמוח, או לעשות אלף דברים אחרים - כמו שאיבדתי אותו לאחרונה.

לאט-לאט אני מתחילה לחזור לעצמי,

אבל נכון לעכשיו לא יהיה המשך לסיפור.

 

אני יודעת שכולכן רוצות פרק סיום, ואני יודעת שזה לא פייר מצדי כי אמרתי שיהיה.

פשוט בחיים לא תיארתי לעצמי שיהיה לי כ"כ קשה בלעדיו.

הסיפור הזה מעלה לי מיליון זכרונות ורגעים שאני מנסה לשכוח עכשיו, סליחה.

 

אני אוהבת אתכן, מיליון תודות על התמיכה ועל כל התגובות...

כיף לדעת שיש אנשים כמוכם בעולם, כ"כ אכפתיים ומבינים.

בכל מקרה, זה המייל שפתחתי לסיפור -

[email protected]

אפילו אם אני לא אמשיך אותו - תמיד אני כאן בשבילכם.

 

אוהבת בלי סוף. 3>

נכתב על ידי , 12/8/2008 03:14  
113 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





75,049

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל(: mee אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על (: mee ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)