לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


פאנפיק.

כינוי:  ™זאתי שכותבת

בת: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2011

אעה הצילווווווווווווווווווווווווווווווווווווווו


למטה!
נכתב על ידי ™זאתי שכותבת , 21/1/2011 14:25  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זה באמת משנה?... ב-15/11/2011 07:14
 



חייבת עצה!


טוב זה אולי יהיה טיפונת ארוך, אבל אני ממש חייבת עצה לפני שאני משתגעת סופית.

 

יש לי ידיד נקרא לו Y

יש לי עוד ידיד נקרא לו Z

-

הייתי מאוהבת בY כמעט שנה, הכל התחיל שהוא התקשר אליי שיכור איזה לילה ולא יודעת משהו בו כבש אותי, ובתכלס רק בגלל ההדלקות העיוורת הזאת התחברתי אליו ואל החברים שלו שממש שנאתי אחד מהם זה Z, אני וY עברנו מלא ביחד והתאהבתי בו יותר ויותר, והוא היה נראה שיא השלמות בעיניי וכל מה שיכול לעשות לי טוב, ככה זה שמסנוורים.

Z מצד שני, היה הילד שתמיד שנאתי בטירוף, אבל בגלל שנדלקתי על Y והם חברים הכי טובים הייתי חייבת להסתובב איתו וככל שהזמן עבר נהיינו ידידים הכי טובים.

Y אהב לרדת עליי הרבה, אבל לא הייתי מתייחסת כי הייתי ממש מסונוורת ואני גם יודעת שהוא צחק איתי, אבל הוא תמיד היה חייב להדגיש שהוא יותר טוב ממני לא משנה מה, ושאני פי אלף יותר גרועה ממנו.

מזל שתמיד היה שם את Z שיעזור לי לצאת מהרגעים שרע לי בהם, למרות שעל Y הוא לא ידע.

 

במסיבה שהייתה לפני כמה ימים, Z ו Y רבו ממש, בחיים לא ראיתי את Y מתנהג כמו שהוא התנהג באותו הערב, ואז באותו הרגע הוא כמו נמחק לי מהראש, בבת אחת.

 

יום יומיים אחרי המסיבה הזאת Z היה אצלי, ושאל אותי ''תגידי, למה אנחנו לא ביחד?'' והתחיל לומר לי שאני בשבילו לא כמו כל הבנות האחרות שאני אחרת ומיוחדת [Z נחשב למין זיין כזה..ואם הוא אומר דבר כזה, זאת מחמאה ענקית, מה גם שהוא לא אומר סתם הכל אצלו הכי ישיר ומכוון שיש]

אף פעם לא חשבתי על Z בצורה הזאת והוא ממש בלבל אותי, Z הוא בחור מתוק, ומצחיק, ומתחשב, ואכפתי בעיקר למה שקשור אליי, הוא ממש שומר עליי, אני יודעת שלא אכפת לו מאף אחת כמו שאכפת לו ממני [במובן הטוב] חברות שלי אומרות שהוא יכול להיות הדבר הכי טוב שיש בשבילי,

בתקופה שאהבתי את Y אחת החברות הכי טובות שלי אמרה לי אחרי שהיא שמעה שיחה שבה Z הטיף לי על כמה שY עושה לי רע ולוקח ממני יותר מדי כספים "אם תהיי עם Y אני אשמח בשבילך כי זה מה שאת רוצה..אבל אם תהיי עם Z אני אשמח כי אני אדע שיש מישהו שבאמת אכפת לו ממך והכי טוב בשבילך, אני אהיה רגועה''

 

אני לא יודעת מה לעשות, ואני ממש מתחילה לחשוב על Z, חבר משותף וממש טוב אמר שאפשר לחתוך את המתח המיני בינינו עם סכין, ושאנחנו נראים זוג לכל דבר, גם ההתנהגות בינינו מאז הריב הגדול נהייתה שונה, אנחנו מבלים הרבה יותר ביחד, כל הזמן ופעם הייתי כל הזמן עם Y ופחות עם Z, עכשיו אני מרגישה כאילו גיליתי אותו מחדש.

 

אני לא יודעת מה לעשות, אני לא יודעת אם הוא רוצה באמת, אני לא יודעת אם כדאי, אני לא יודעת איך.

הצילו?

 

עריכה -

כל כך הרבה קורה ביני לבין Z, ואני ממש לא יודעת מה לעשות.

HELP

נכתב על ידי ™זאתי שכותבת , 10/1/2011 22:48  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של זאתי שכתבה את הפוסט חחח ב-28/11/2011 15:17
 





1,053
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל™זאתי שכותבת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ™זאתי שכותבת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)