לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוווג של מוורן D:


בבלוג הזה אני סתתתם ייספר על החיים , פריקות וכאלה. אמממ ערסים פקאצות ?! רואים תאיקס הקטן האדום למעלה משמאל ? אתם מוזמנים ללחוץ עליו D: כל השאר תתתתתתתתהנו [[:


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2007

תשובות לשאלון השבועי


שיר שגדלת עליו בילדותך
אמממ.. משו מספר הג'ונגל אנערררף לא זוכרת

השיר שמזכיר לך את האהבה הראשונה
הווווו [:
אין לי מושג ת'אמת

השיר שמחזיר אותך אחורה אל תקופת הנעורים
אני בתקופת הנעורים :|
שיהיה

שיר שמזכיר לך משהו עצוב
ללללנצח אחי חחחחחח

שיר שאת מזדהה עם המילים שלו
עדיף שאני לא יירשום :||

שיר שמזכיר לך אירוע שמח
כלל שיר מקפיץ כזה

שיר שמאז ומתמיד ריגש אותך
"להיות לבד"

שיר שאת לא יכולה להפסיק לשמוע אותו
שירים לועזיים בעיקר.

שיר שגורם לך להרגיש "חופשי"
חחחחחחחחופשי (((:
" הכל אני יכול בחופש הגדוול..."

נכתב על ידי מוורני (: , 23/10/2007 11:03  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




סתם פריקה שכזאת

 

היא ?!
כ"כ אכזבה אותי ,
גרמה לי לתת בה אמון.
ל ה א מ י ן בה !
ואני ?!
כמו טיפשה
הלכתי אחריה
לא הבנתי
מי היא ומה היא באמת.
הילדה הזאת.
עד לפני התקופה האחרונה ניראת כ"כ רחוקה.
ממני לפחות :S
לא דיברנו.
אני ידעתי מי את.
ואני מאמינה שאת ידעת מי אני ,
אבל לא כ"כ דיברנו
אבל עדיין היינו אותה שכבה.
משום מקום , באמת.
רק השנה , התחלנו להכיר .
כן, להתחבר.
לאט , לאט וזה קרה.
פשוט קרה.
פחחע..
ואת העיקר ,
חשה לי חברותית מהתחת.
אז פסדר נפגשנו ,
באתי אלייך
היה נחמד.
אבל תכלס מאותה פגישה ,
התחלתי יותר להכיר אותך
איזה מין בנאדם את.
מעבר לכל ה"היי" "ביי" בבצפר ,
נשיקה-חיבוק ותגובות בשין, בלוג ובכל הבולשיט הזה.
ראיתי יותר איך את מתנהגת ומגיבה לדברים.
'מאחורי הקלעים'.
וכן. היית חמודה , נכון
אבל באיזה שהוא אופן גם כ"כ לא.
לפי כל הסיפורים שלך.
הצטיירת לי כילדה
שמקנא בחברות שלה
אבל כ"כ
עד האופן שאותי זה כבר הגעיל.
ושלא תבינו אותי לא נכון, זה קורה והרבה.
אבל זה סוג האופי שאתה לא רוצה לטובת חברות שלך
אלה להפך,
את נמצאת איתן במין כזאת תחרות
מזה החרא הזה !
תפרגני , תלמדי לפרגן לחברות שלך , שתמיד שמה בשבילך ואת כ"כ לא שמה בשביללן !
ואני ? כרגיל, לצעריי כ"כ קל לי לתת אמון באנשים.
מה שאני לא ייעשה .
נו.. איתך זה עבד.
ידעת עלי דברים,
היית חברה שלי
[ ? ]
ואת ? ירקת בפרצוף
כן, כן
הוא סיפר לך שהוא אוהב אותי [:
וידעת שאני אוהבת אותו כ"כ
למה הרסת ?!
זאת חברה ?!
וזה לא שאת היחידה.
יש לי עוד כ"כ הרבה חברות מדהימות אפשר לשמוח עליהן.
אבל לא יודעת..
דווקא אלייך ?!
חחח ולחשוב על זה שעוד פעם
היו לך דעות משל עצמך
ואז הוא בא ושטף לך ת'שכל.
הרגשתי שאני לא מכירה אותך.
ולא הייתי היחידה : |
דו פרצופית כזאת.
כן , אכזבת אותי.
אבל זה ממש לא מפריע לי יותר
להפך
אני שמחה.
למדתי , וראיתי
מי באמת החברים האמיתיים שלי.

מי תמיד שם בשבילי.
ותאמיני לי שיש הרבה.
ואני עדיין ממשיכה לדבר איתך.
ואת עדיין ממשיכה להתחנף =\\
אבל בדוגרי שתינו יודעות
שזה ממש לא כמו פעם.
אני למדתי ת'לקח שלי
ואני מאמינה שגם את למדת משו מזה [:

נכתב על ידי מוורני (: , 22/10/2007 16:06  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



ש ו נ א ת א ו ת ה # ^


מה שכתבתי על זה למעלה ^^ כאן לא יצא טוווב חחחח אני מאמינה שהרבה התחברו למה שכתבתי [: תהנוווווווווו

נכתב על ידי מוורני (: , 22/10/2007 14:55  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  מוורני (:

בת: 31



תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות למוורני (: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על מוורני (: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)