לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


הכל השתנה להיות בדיוק אותו דבר

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2017

איך מעבירים את הארכיון של ישראבלוג לתוך וורדפרס


ואתם תסלחו לי על הגדלים הלא הגיוניים של התמונות.


כאן יש מסמך שלקחתי מהפייסבוקים שמספר גם איך לעשות את התהליך כולל החלק של לעבור לבלוגגר. בינתיים לא עבד לי אבל לא באמת הייתי פנויה לזה. מי שיודע למי הקרדיט שיעדכן בתגובות ;-)

 

הערה חשובה: התהליך הזה מיועד בעיקר לאנשים שרוב מה שיש להם זה תוכן כתוב. התמונות נשמרות כקישור, ואם הן על שרתים של ישראבלוג אז הן ילכו לאיבוד עם נפילת השרת. אני הורדתי למחשב את כל התמונות (באמצעות שמירת גיבוי HTML) אבל איך לשלב אותן בפוסטים כשיהיה צורך אין לי מושג. העדפתי שיהיה לי את הטקסט מאשר שלא יהיה לי. 

לתהליך שני חלקים עיקריים: מה שעושים מול ישראבלוג ומה שעושים מול וורדפרס. 


 


א. בצד של ישראבלוג, ניתן לעשות רק עד 31.12 


1. פותחים את עמוד העריכה של הבלוג. בתפריט הצדדי, לוחצים על האפשרות "גיבוי"




 


2. בוחרים טווח זמנים (אני בחרתי לעשות כל שנה בנפרד) ואחר כך בוחרים את הפורמט "מסמך וורד".
מסמנים בצ'קבוקס אם רוצים לגבות גם את התגובות (אני בהחלט רציתי). לוחצים "בצע". 




3. קובץ הגיבוי (עם השם backup.doc) יורד ומופיע בשורה התחתונה של הדפדפן.
מחכים לסיום ההורדה ואז לוחצים על מקש ימני של העכבר ובוחרים "הצג בתיקיה". 


4. בתיקיה לוחצים על הלחצן הימני של העכבר ובוחרים "שינוי שם" או לוחצים F2, ומשנים את שם הקובץ למשהו יותר אינפורמטיבי.
אני שיניתי לisrablog 20XX" כשXX זה מספר השנה.  




 


5. חוזרים על הפעולה שוב ושוב עד שיש לכם גיבוי מלא של כל השנים של הבלוג.


 


ב. החלק שמול וורדפרס. אפשר לקחת את הזמן


 


1. נכנסים לוורדפרס, בו יש לכם כבר בלוג. בוחרים "האתר שלי" ואז מהבר הצדדי "הגדרות"


 


2. במסך שנפתח כשלוחצים הגדרות גוללים למטה עד שמוצאים את האופציה לייבא תוכן. לוחצים עליה.


 


3. נפתח תפריט אפשרויות, בוחרים בו "מייבאים אחרים"


 


 


4. מהאפשרויות החדשות שנפתחות בוחרים "ישראבלוג"




 


5. בוחרים קובץ מהקבצים ששמרנו קודם לכן, ולוחצים על כפתור ההעלאה. מחכים.

6. מקבלים חיווי של מה שהתוסף מדווח שעשה. 


זהו זה! 



נכתב על ידי , 9/12/2017 18:30  
26 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , אינטרנט , החיים כמשל
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצבע ואור אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צבע ואור ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)