לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

הדרך לשלמות


do not ever give up


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008


לא הלך לי כל כך טוב =/.....

לא נורא! אני יתחיל מהיום...

בוקר-חביתה עם קצת תפו"א

צהריים-ניראה כבר.....

ערב-תה.

 

מקווה שילך לי טוב,אני חייבת להוריד לפחות ארבע קילו עד פורים!!!!

 

 

נכתב על ידי me=fat , 17/2/2008 07:33  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




ואיייייי איזה הזנחה דפקתיייי =/////////////////......חשבתי שאני יצליח להרזות בלי זה אבל המצב מחמיר ירדתי ל 48 ועליתי ל 51...אז חזרתי..

 

אני נורא נורא נוראאאאא מתגעגעת אליכן =]]

אז היום עוד פעם התחלתי עם זה...ואני שמחה!!=]]

אז בבוקר אכלתי טוסט ופתחתי צום של 24 שעות...אני בבית ואני מנסה לעשות כמה שיותר כפיפות בטן...זה הספורט היחיד שאני יכולה לעשות...היתעוררתי עם כאבים חזקים נורא ברגל ואני לא יודעת ממה זה...ניראה לי עיקמתי תקרסול או משו בשינה..=/

לא נורא יעבור=]מה שלא טוב זה שאני לא מצליחה להפסיק להקיא....כשאני אוכלת יותר מידי זה פשוט משהו שאני חייבת לעשות אני לא מצליחה לעצור את עצמי =[[...

 

 

אני כל כך שמחה לחזור לפה!!!=]....

 

 

אתמול הייתי במסיבת כיתה והיה גרוע! =[ כולם הלכו למסיבה ולא הזמינו אותי..(טוב הרוב אבל לא כולם) אז החלטתי משו!! אני לא יסבול את זה ואני הולכת להיכנס לחבורה הזאת וליהיות חלק מהם! אני גם רוצה שיזמינו אותי למסיבות...כאילו מזמינים אותי אבל חברות וידידים לא מהכיתה ואני רוצה מהכיתה!!! עוד יומיים יש לי גיחה ואני מקווה שהרגל תעבור.....ספרו מה עבר עליכןן =] אני ישמח לישמוע....

 

אוהבת מאודד! 3>

נכתב על ידי me=fat , 11/2/2008 10:07  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





Avatarכינוי:  me=fat

בת: 31

תמונה




1,725
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לme=fat אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על me=fat ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)