לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מה זה פה ??


"י-ש-ר-א-ל !!! העם שכה סובל, תגיד לי למה אברהם הגלה את ישמעאל ? אני שואל, איך יוצאים מתוך הערפל ? בוכים ומתאבלים, ואין מי שוגאל "


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2005

מה הוא מבלבל ת'מח ?!


מאזן גנאים... יו"ר איחוד בני סכנין, הקבוצה הערבית היחידה בישראל שזכתה בתואר לאומי ושיחקה במפעל אירופי (זכתה בעונה שעברה בגביע המדינה ושיחקה בגביע אופ"א) קיבל מונולוג ב-YNET לקראת חג הפסח, שבוא הוא מדבר על בעיה לאומית הנוגעת בו, כאחת מ10 המכות שפוקדות את ישראל.

במאמר הזה הוא מדבר על הבעיה של אוהדי הכדורגל בישראל ועל השסעים בחברה הישראלית.

בסך הכל, מאזן הוא אדם מאד חביב, נעים הליכות ומוערך מאד בכדורגל הישראלי. הוא באמת אדם ששואף לישראל חברתית אחרת ואני אישית גם מאד מחבב אותו. אבל כאן הוא מתחסד בצורה שמרגיזה אותי מאד.

מאזן יוצא מנקדות הנחה שאוהדי סכנין ככלל הם חבורה של יפי נפש שתומכים בשלום ולובשים ורוד ביום יום. מאזן, או שאתה שקרן או שאתה תמים. אמנם הוא מדבר על הקומץ "שצריך לשפר התנהגותו" אבל זה ברור שזה הרבה יותר מזה

                                                                              

קל תמיד להאשים את אוהדי בית"ר ירושלים... המזרחיים מהימין הקיצוני שונאי האדם. מה גם שכשמאשימים אותם הם לא יוצאים נגד!

עכשיו לשם שינוי אני רוצה להסתכל עליהם קצת מהצד... ולהסביר לכם מיהם אוהדי בית"ר ירושלים.

אוהדי בית"ר פועלים לפי העקרונות של תנועת בית"ר. גם אם לא תמיד הם יודעים במפורש מהם. הם גם אנשים שמגיעים מאותו מעמד של מייסדי וראשוני חברי התנועה. אנשים שתמיד נטפלו אליהם ואל עדותיהם הם סבלו סובלים מקיפוח גם בארץ ישראל. אוהדי בית"ר אמורים להיות סמל לציונות ואהבת מולדת, אך לא פעם הם באמת לוקחים את ערכים אלו למקומות מכוערים והגזענות עולה... אבל הגזענות שמופנית כלפי בני סכנין איננה תמימה ואיננה חסרת שורש. הקריאות של אוהדי בית"ר, שאני בתור אוהד בית"ר היית מעדיף שלא יגיעו ליציע, לא מגיעות משום מקום. למה לעזאזל אני צריך לשמוע אללה אכבר  במגרשים ? למה אזרחי ישראל כמו שקורא להם מאזן גנאים שורקים בוז בהמנון, ולמה הם מניפים דגלי פלסטין ודגלים של החמאס והג'יהאד האסלאמי ?  כשיש כאלה דברים וכאלו קריאות במדינת ישראל, אף אחד לא יכול להשתיק את אוהדי בית"ר ירושלים. כי הם אנשים שלא דופקים חשבון לאף אחד... וכנוגעים להם בנקודות רגישות הם רותחים.

אז נכון שהם לא מושלמים, אבל הם עושים את מה שכולם מפחדים לעשות... רק מה שהם לא מבינים זה שלאומץ הזה ולתעוזה הזאת יש מחיר. יש מחיר בכותרות בעיתונים, בועדות בכנסת ובעונשים שהקבוצה סופגת. אבל להם זה לא איכפת, הם יגידו את אשר על ליבם.

עם קצת שכל... אפשר להבין מאיפה כל זה בא ולהעריך את זה מאד. דוד שלי שהוא בכלל מכביבסט אומר לי: "אין כמו אוהדי בית"ר... הם גברים".

 

שני מסרים רציתי להעביר בפוסט הזה:

1.     שאף אחד לא ירחם על אוהדי ואנשי סכנין. הם לא טלית שכולה תכלת ולא גלבייה לבנה וצחורה...

2.     שאוהדי בית"ר הם אנשים חמים ולא הקהל עם מנת המשכל הגבוהה בליגה. אבל הם הקהל היחידי בארץ שיש לא אידיאולוגיה אמיתית... והוא דבק בה.

 

אני מבקש שיבינו את אוהדי בית"ר... כשיבינו אותנו ויפסיקו להיטפל רק אלינו, ולראות אותנו כבעיה המרכזית... לכולם יהיה יותר טוב.

 

הנה לכם דוגמא, תמונה שצולמה באצטדיון טדי אצטדיונה הביתי של בית"ר ירושלים.

אוהדי בני סכנין, אזרחי ישראל

 

 

נכתב על ידי , 25/4/2005 16:36  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הגיע הזמן לעדכון.. לא ?


היום הרביעי של חופש פסח..
קמתי לפני שעה בערך והחלטתי לבקר פה קצת.
הסיבה שלא הייתי פה היא כי חשבתי שרוב האנשים שמשוטטים בבלוגספירה טיפה יותר אינטיליגנטים.
מה שגיליתי וזה די הגיוני, זה שהרבה מהם באים לפה רק כדי להשמיע את דעתם ולשלול דעתם של אחרים. לעיתים, וזה מה שהכי מרגיז אותי, בלי להבין בכלל את כל הדעה אותה הם תוקפים באמוק חסר מעצורים.
בנוסף.. ניראה שיש אנשים פה שמסתובבים בין הבלוגים ורק מחפשים משהו להיכנס בו... הרשימות שלי הן משהו שדי קל להבין אותו לא נכון וזה מה שקרה פה הרבה.

זאת הסיבה שלא עידכנתי... אנשים חסרי מח ורפי שכל השטלתו על איזור התגובות לפוסטים ולמרות שמדי פעם הייתי נכנס לראות את התגובות לא חשבתי אי פעם להגיב חזרה... נמאסו עליי האנשים שחושבים שאני ימני קיצוני שונא אדם. אם לא הבנתם כבר שאני לא כזה... ואם לא קראתם בארכיון את הפוסט הראשון שמספר שהייתי במחנה קיץ עם פלסטינים, מצרים וירדנים, שאני חבר בארגון שתומך בהפגשת בני נוער משני הצדדים (ארגון שבחר אותי עכשיו לחזור למחנה ולעזור) ויש לי חברים במזרח ירושלים, אז באמת שאין לי כבר מה לחפש פה.

אני מבקש סליחה מהרבה קוראים שהיו מבקים פה בקביעות... וידעו להגיב בדרכים נעימות גם כשהתנגדו נחרצות אבל האיזור הזה דוחה אותי...
והקש האחרון היה התגובה של איזה ילד מטומטם ... שכתב היטלר רולז בתגובות לפוסט האחרון. בהתחלה חשבתי שאם הוא יפול לי ליידים הוא ילמד לקח אבל בסוף הבנתי שזה בטח סתם איזה גולם שלא מבין מה הוא אומר ואין טעם להתייחס אליו ממש.

יעבור זמן עד שאני אחזור לכתוב פה... וזה לא שחסרים נושאים, פשוט הלך לי החשק...

נכתב על ידי , 19/4/2005 11:43  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 36

ICQ: 72744411  

תמונה




3,308
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לisra-hell אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על isra-hell ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)