לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

" ואם את רוצה לפרוח , תברחי כי הכל נובל אצלי . "



Avatarכינוי: 

בת: 18





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

מוזר אבל עידכון ..


אני החלטתי שאני לא אשתמש בפרו הזה :/

כי חלק מזה שהיה שצריך לשלם בשביל פרו זה היה מין "התקדמות" בבלוג , ועכשיו

גם לבלוגים שהם סתם בשביל ה'קטע' גם יש (וזה לא אומר ששלי זה לא בשביל הקטע).

גם אם לא עידכנתי אחרי הרבה זמן אל תצפו עכשיו לשרשרת של עידכונים , גמלי יש חיים ואל תדאגו יותר מידי .

לא השתנתי בצורה טובה בזמן האחרון אז אל תצפו ליותר :"(

וזה שלא העברתם לי פרו בזמן שהיה זמן להעביר זה לא אומר כלום , וזה שלא הגבתם לי הזמן שלא עידכנתי זה לא אומר שום דבר ! מבחינתכם לפחות .

אני 'בלוגרית' אולי שונה אני לא עושה פוסט שנופלת עליי כוס חלב , לא אני לא עושה סתם דברים ! אני כותבת רק שיש לי משהו מעניין לכתוב! היום כתבתי רק כדי שתדעו שאני עדיין כאן!

עדיין כאן , עדיין מחכה למישהו שיגיב סוף סוף במשך חודש דצמבר אבל כלום , התחילה שנה ואף אחד לא בא אלי בברכה או משהו כזה כי הבנתי שלא שווה לכתוב שאתם כותבים רק כדי שאני יחזיר לכם תגובה :/ .

ואל תחשבו שאני נעלבת או משהו אני פשוט כבר באתי פגועה כבר מהבית!

שהתחלתי עם הבלוג חשבתי הנה פה אני יוכל לכתוב את כל מה שאני חושבת כל מה שאני רוצה כל מה שאני אוהבת אבל עכשיו אני מבינה כמה שלא , כמה שחלק מכם מבינים אותי ומשתפים אבל אחרים רק ניצול .

לא אמרתי שזה נגמר בינינו , ביי לבינתיים .

נכתב על ידי , 5/1/2008 19:46  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





958

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לזאת עם התחתונים הכחולים . אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על זאת עם התחתונים הכחולים . ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)