לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Wannarexia


הדרך שלי

כינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2008

דבה


דב זה מה שאני

אין אתם לא ראיתם דברים כאלה !

אני צריכה תמיכה דחוף

מישהו לדבר איתו שיעודד אותי לא לוותר ופשוט אין בן אדם כזה

אחרי תקופה של חוסר אכפתיות מפרו אנה ומהמשקל חזרתי בבום

אני רוצה את זה

אני גוועת לזה ..זה נמצא לי מול העיינים לכל כיוון שאני מסתכלת אבל אנ י לא יכולה לגעת בזה

אני רוצה להחזיר לכולם ..לא אכפת לי שיחשבו שאני אנורקסית

אני לא רוצה לשמוע בחיים יותר וואו איזה שמנה

אני רוצה שידברו על הגוף שלי בקנאה

אני רוצה להיות המוטיבציה לאחרות

 

אני רוצה אותך אנה ..עכשיו ברגע זה

אני יעבוד קשה!!!!!!!

 

 

עד ה-20 אני 50 קילו

גם אם אני יצטרך לקחת סכין ולחתוך את המשקל המיותר ממני

נכתב על ידי , 16/3/2008 19:28  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





681
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , 18 עד 21 , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לWannarexic אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Wannarexic ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)