לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Dan’s

ספינת אוויר עשויה עופרת !!!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


:)

טוב, אז לכל מי שהגיע לפה...קוראים לי דן ומספר האיי סי קיו שלי בצד, אז אם אתם אוהבים את ג'וני דפ או את לד זפלין, אני בטוח שיהיה לנו משהו לדבר עליו, או שאם סתם אתם משועממים....
נכתב על ידי , 22/10/2007 23:51  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



Avatarכינוי: 

בן: 31

ICQ: 202223487 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , אהבה למוזיקה , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לShallowDan אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ShallowDan ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)