לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שני[[:


כינוי:  עוד בלוג של עוד ילדה

גיל: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

שלום שלום (((:


כן כן

 

-הרבה זמן לא עידכנתי -

אבל למי אכפת בעצם  ?

במילא אף אחד לא מגיב . D:

 

 

היה לי שיעור רכיבה אתמול

לא רכבתי הכי משו

תאמת . . הייתי די מאוכזבת מעצמי

אבל אני שם כדי ללמוד,

 

וישלי ברגל סימן ענק ענק ( שכבר הפך להיות סגול )

שכואב רצח

וניפח ת'רגל :((

 

 

ו.. היום שוב נכנסתי לבאסה

שוב להרגשה הזאת

שאפחד לא אוהב אותי..

תמיד הייתה בי את ההרגשה הזאת

היום היא התחזקה יותר מהרגיל..

לא משנה מה תגידו

אני עדיין חושבת שאני מכוערת

מגעילה טיפשה וכו' וכו'

וזה לא יעזור

ככה אני מרגישה

ואני משתדלת , באמת שכן

לחשוב שונה

שאולי באמת ישבי משו

אבל אין .

 

 

אני מתחילה לדאוג לה

היא הולכת לאיבוד

לא רואה מה קורה סביבה

גם לא ממש אכפת לה

אכפת לה מעצמה

ומההרגשה שלה

הנזק שהיא עושה לאחרים?

לא חשוב לה

העיקר מה שהיא תרגיש

זאת רק הרגשה זמנית..

הם ינטשו אותה בסוף,

וכשהם ינטשו אותה ?

כבר לא יהיה לה אף אחד.

אבל לה לא אכפת

היא חושבת שהם אמיתיים

חושבת שהם נקראים =חברים=

אבל לא , הם סתם עוד מושפעים .

החברים שלה פה , בבית

הבית לא חייב להיות בעיר הגדולה

בכל המסיבות

ובקניונים הענקיים

הוא יכול להיות מקום קטן

שבו אוהבים אותך באמת

אבל היא  ?

היא לא מבינה את זה .

היא מעדיפה ללמוד בדרך הקשה ולסבול מאוד -

מאשר להפנים עכשיו ובלי לסבול ..

 

 

אל תשאלו אותי על מי מדובר, מי שמדובר עליה כבר תבין לבד .

אני מקווה שהיא קוראת את זה

ושתפנים את זה , כי היא חשובה לי 3>

 

 

 

 

סליחה על החפירה

לילה טוב .

נכתב על ידי עוד בלוג של עוד ילדה , 8/11/2007 23:33  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד בלוג של עוד ילדה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד בלוג של עוד ילדה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)