לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

If Only You Were Lonely


I'm not afraid to admit I'm only human


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

היא אומרת...


The Man, The Mask - She Says

Lyrics: Tha Man, The Mask

Tune & Melody: The Man, The Mask

 

"קום מהמיטה,

תעשה עם עצמך משהו."

היא אומרת...

"לבהות שוב בתקרה

לא יעזור לעצמך"

היא אומרת...

"אם תמשיך לחיות בעבר

איך תוכל לחשוב על העתיד?.."

אתה אומר, לעצמך... לעצמך...

 

נמאס לך לחשוב

שאתה כבר לא בסדר

נמאס לך לתהות

מה הבעיה בעצמך...

 

"למה אתה, לא מסוגל

להוכיח את עצמך"

היא אומרת...

"ואולי אחרי הכל

אתה באמת תהיה בסדר"

היא אומרת... הו היא אומרת...

"אני באמת רוצה להתעורר

לחיות עתיד אחר"

אתה אומר, לעצמך... לעצמך...

 

נמאס לך לחשוב

שאתה כבר לא בסדר

נמאס לך לתהות

מה הבעיה בעצמך...

מה הבעיה איתך...

 

"אז אולי תגיד לי אתה

מה עושים עכשיו?"

היא אומרת...

"אתה יכול יותר

ואתה פשוט לא מנסה"

היא אומרת...

"שוכב שוב, מלא במחשבות

מרגיש את השינאה הורגת אותי"

העולם סביבך, רואה את זה בך...

 

נמאס לך לחשוב

שאתה כבר לא בסדר

נמאס לך לתהות

מה הבעיה בעצמך...

נמאס לך לחשוב

שאתה כבר לא בסדר

נמאס לך לתהות

מה הבעיה בעצמך...

מה הבעיה איתי?....

נכתב על ידי , 3/12/2007 13:10   בקטגוריות זמן המגדיר את עצמו, כאב, כתיבה, כתיבה שירים ויצירות, כתיבה שלי, פחד, תקופה, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של another girl in this big world ב-4/12/2007 14:06
 



בוקר חדש (:


אז אמנם הבוקר אני לא מרגיש טוב

כואב לי כל הגוף וכנראה מהטיול

הגב שלי תפוס? XD

אני לא סגור על זה

אבל אני ממש לא מרגיש טוב

לא נורא הכל יהיה בסדר (:


חבוי בי אושר פנימי

אני לא יודע מה המקור שלו

אבל הוא עושה לי טוב (:

החיוכים האלה כל כך אמיתיים

הם עושים לי כל כך טוב

כבר המון זמן שלא חייכתי ככה באמת


לעומת החלק הקודם,

אתמול, בכיתי, ובכיתי הרבה

בכיתי המון...

הייתי עם חברה שלי

היא חיבקה אותי חזק

פחדתי שהיא תעזוב

פחדתי שהיא תלך

אבל זה עשה טוב...


אני נשאר אופטימי, דברים באמת טובים כרגע

אין לי שום סיבה לא לחשוב שיהיה טוב

(:

אז בנימה אופטימית זאת

חשבתי לשים כאן שיר

אבל לא יודע איזה חחח

אז תסתפקו בפשוט

 

יום טוב אנשים

תודה שאתם ממשיכים לקרוא כאן...

3>

נכתב על ידי , 29/11/2007 09:46   בקטגוריות כאב, תקופה, פחד, סוף, אהבה ויחסים, אופטימי, שחרור קיטור  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של without the mask ב-30/11/2007 03:23
 



אני מפרסם שיר חדש שלי, מקווה שתאהבו וזה...


לא ממש אכפת לי אם תאהבו או לא

כתבתי אותו בניסיון לא מוצלח להשתחרר

מדבר על תפיסת זמן, התקופה, האהבה, הכאב, הסוף

יהיה קשה להתחבר לשיר הזה

אבל מקווה שתבינו, בד"כ הכתיבה שלי ממש פשוטה

 

The Man, The Mask - Playing Cards

Part 1:
Lying in my bed, picturing you in my head
You've already knew, the picture
Only a picture can show you
Is one moment, a brife reflection
That maybe it was good
And when you wake up
As the lights shall fade out
You can feel it all around, the riot
You just want to end this, to cut
Your thoughts leads you to somewhere
To the same place you never wanted to go
And you fall down, crash into the ground
Find no reason to step up, get up
You break up...

 

Chorus:
All the playing cards, all in his hand
But no one ever told him how to play the game
To hurt you, was never his aim
But, it won't mean a thing anymore

 

Part 2:
There's a point, when the time freeze?
No, it's just your mind, out of time
You go back to the paper, want another rhyme
Thinking for yourself, maybe somebody will come
But after all, you're all alone
You could've never shown, the love you had
Start questioning about youself,
Maybe the things that should be banned
Got too close?
And you fall down, crash into the ground
Find no reason to step up, get up
You break up...

 

Chorus:
All the playing cards, all in his hand
But no one ever told him how to play the game
To hurt you, was never his aim
But, it won't mean a thing anymore

 

Outro:
She said she'll never let you go
You never thought she was lying
After all it's all about the timing
It's all about how you play the game
With the playing cards...

נכתב על ידי , 5/11/2007 11:07   בקטגוריות כתיבה, כתיבה שירים ויצירות, כתיבה שלי, אהבה ויחסים, שחרור קיטור, סוף, כאב, תקופה, זמן המגדיר את עצמו  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Save a Life ב-5/11/2007 23:10
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 




796
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Man, The Mask אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Man, The Mask ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)