לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

If Only You Were Lonely


I'm not afraid to admit I'm only human


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

היא אומרת...


The Man, The Mask - She Says

Lyrics: Tha Man, The Mask

Tune & Melody: The Man, The Mask

 

"קום מהמיטה,

תעשה עם עצמך משהו."

היא אומרת...

"לבהות שוב בתקרה

לא יעזור לעצמך"

היא אומרת...

"אם תמשיך לחיות בעבר

איך תוכל לחשוב על העתיד?.."

אתה אומר, לעצמך... לעצמך...

 

נמאס לך לחשוב

שאתה כבר לא בסדר

נמאס לך לתהות

מה הבעיה בעצמך...

 

"למה אתה, לא מסוגל

להוכיח את עצמך"

היא אומרת...

"ואולי אחרי הכל

אתה באמת תהיה בסדר"

היא אומרת... הו היא אומרת...

"אני באמת רוצה להתעורר

לחיות עתיד אחר"

אתה אומר, לעצמך... לעצמך...

 

נמאס לך לחשוב

שאתה כבר לא בסדר

נמאס לך לתהות

מה הבעיה בעצמך...

מה הבעיה איתך...

 

"אז אולי תגיד לי אתה

מה עושים עכשיו?"

היא אומרת...

"אתה יכול יותר

ואתה פשוט לא מנסה"

היא אומרת...

"שוכב שוב, מלא במחשבות

מרגיש את השינאה הורגת אותי"

העולם סביבך, רואה את זה בך...

 

נמאס לך לחשוב

שאתה כבר לא בסדר

נמאס לך לתהות

מה הבעיה בעצמך...

נמאס לך לחשוב

שאתה כבר לא בסדר

נמאס לך לתהות

מה הבעיה בעצמך...

מה הבעיה איתי?....

נכתב על ידי , 3/12/2007 13:10   בקטגוריות זמן המגדיר את עצמו, כאב, כתיבה, כתיבה שירים ויצירות, כתיבה שלי, פחד, תקופה, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של another girl in this big world ב-4/12/2007 14:06
 



עוד כמה שינויים


הבלוג הזה יעודכן כל בוקר, רק בבוקר

לא משנה אם יהיה לי מה לכתוב או לא

לא משנה אם יגיבו או לא

לא משנה שום דבר

הוא יעודכן ואני אשמח אם יישארו קוראים קבועים

(:


חורף.

גשם.

דיכאון/שימחה?

שוטף הכל/הורס?

עוזר/מעיק?

 




היה אתמול יום מוזר ביותר, כל הרכב היום היה מוזר

לא יודע פשוט לא היה רגיל...

לא ממש בא לי להרחיב על זה

פשוט לא היה נחמד וההרגשות שלי התממשו

וזה דיי מבאס, אבל יהיה בסדר


אין שיר בפוסט הזה, התמונה אומרת יותר


יום טוב לכם אנשים (:

נכתב על ידי , 22/11/2007 07:55   בקטגוריות זמן המגדיר את עצמו, כאב, כתיבה שלי, סוף, תקופה, אהבה ויחסים, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של without the mask ב-22/11/2007 23:03
 



פוסט שונה, בהחלט


The Fantasy (_*כותרת משנה*_)

 

**הודעה מראש - הפוסט גס... תחשבו אם לקרוא**

 

ואם תוכלו לראות טוב בחשכה שני ילדים...

ואם תשמעו את השיחה שלהם, אולי היא שונה

מהצד יכולה השיחה להיראות כואבת

כאילו היא אומרת לו מילים כואבות, דברים עליהם

כמו אותם דברים שהוא רגיל אליהם כבר ממזמן

"אני לא יכולה עם זה שאתה מתנהג ככה עם כל אחת"

"אני שונאת לא לבטוח בך אבל אין לי ברירה"

"נמאס לי מזה, באמת שכן, אני רוצה לשנות את זה"

 

ובכל זאת, אם תסתכלו יותר טוב,

אולי הם פשוט משחקים אחד עם השני?

היא מנשקת אותו בצוואר, הוא מחזיק אותה חזק - הוא אוהב את זה

היא מעבירה לו יד מתחת לחולצה, לא בשביל כאב - בשביל הנאה

היד שלה יורדת לאט לאט אל הבטן, והוא משתגע - היא יודעת איך לגעת בו

והיא מתחילה לצחוק, או לגנוח, מהדברים שהוא לוחש לה באוזן

הדברים שהיא כ"כ רוצה לשמוע, הדברים שאומרים כ"כ הרבה

"וכשאני רחוק ממך, אני רק רוצה

אני רק רוצה לראות אותך

להיות איתך, להרגיש אותך על הגוף שלי

מגע קל או חזק וכואב בכל מקום אפשרי

לחבק אותך ולהראות את הכאב הפנימי שעזרת לי להעביר

לנשק את שפתייך ולהגיד לך "התגעגעתי" בלי מילים

להיות שלך, תחת שליטתך המתוקה..."

 

והם מתחילים לדבר, שיחה שונה במקצת

הוא אומר לה דברים יפים, ומתחילים את השיחה שאחר כך מגיעה

השיחה הזאת אף אחד לא ראה, אבל... היא הגיעה

והיא מתחילה: "זה נראה כאילו אתה קצת חרמן עכשיו...

אחרי כל מה שעשינו עד עכשיו... המגע והכל..."

והוא עונה לה: "כן, רק קצת, זה לא שהייתי מסוגל

רק בגלל שאני חרמן, לקחת אותך אליי הביתה,

להשכיב אותך על המיטה שלי, להוריד לך את החולצה,

להוריד לך לאט לאט את הכתפיות של החזיה...

תוך כדי שאני מנשק אותך ואת הצוואר שלך...

לפתוח את החזיה מאחורה, וברגע שעשיתי זאת להוריד אותה לגמרי...

ותוך כדי נישוק הצוואר שלך אני יורד לאט לאט לאיזור הפיטמות

מנשק אותן לאט, כמו שאת אוהבת, מלקק אותן באיטיות...

בתנועות סיבוביות... והכל לאט כמו שאת אוהבת..."

"וברגע הזה אני מושכת אותך למעלה בחזרה אליי,

הופכת אותך על הגב, עושה לך בדיוק את אותו הדבר

וברגע שסיימתי לשחק עם הפיטמה שלך,

אני מתחילה לרדת לאט עם הלשון אל איזור הבטן

וכשאני מגיעה לתבור, כל הבטן שלך כבר רטובה מהלשון שלי

שהייתה על כל איזור אפשרי...

ואני מגיעה אל פס המכנס שלך ומלקקת לאט לאט..."

"ואני חוזר ועושה את מה שאת עשית, אני מרים אותך

מחזיר אותך אליי, אל הידיים שלי שתהיי קרובה אליי...

הופך אותך על הגב, עכשיו תורך להתענג...

ואני מוריד לך את המכנס תוך כדי משחק עם הלשון שלי

אני משחק עם הלשון שלי בפיטמה שלך, שוב לאט...

מוריד לך את המכנס בצורה שתרגישי אותו

עובר על כל חלק ברגל שלך שעד עכשיו הייתה מכוסה בו...

אני מחליף את הלשון שלי באצבע מאחת הידיים,

ועובר עם הלשון לפיטמה השניה שלך...

ובו זמנית משחק עם הכוס שלך, מעביר אצבע...

למעלה למטה, באופן איטי, בשביל לשגע אותך

כי אני יודע שאת לא אוהבת את זה, אבל את תסבלי..."

"הו כן, תגרום לי לסבול"

"אל תדאגי, אני אגרום לך לסבול...

כי ברגע שסיימתי לשחק עם האצבע..

אני יורד לך, מלקק בדיוק באותו אופן שהאצבע עשתה

דוחף את הלשון קצת פנימה... מלקק מצד לצד, למטה למעלה...

בכל כיוון אפשרי, בשביל עינוג, או סבל מירבי..."

"כן, ואז אני מושכת אותך בחזרה למעלה,

גורמת לך להכניס לי, עמוק, עם כמה שזה כואב..."

"אני יודע שזה כואב, אבל את אוהבת את זה"

"כן, אני כל כך אוהבת את זה......

ואתה מכניס לאט, פנימה והחוצה,

לא עמוק מידי, לא יותר מידי חסר רגש,

והקצב עולה תוך כדי נשיקות מטורפות בכל מקום אפשרי..."

"ואני מנשק לך את הצוואר, את איזור הכתפיים

את השפתיים, מצרפת לך את האוזן, כי את אוהבת...

וכי את בשליטה מלאה שלי ואת לא יכולה להתנגד"

"כו, אני אוהבת..."

"...

...

...

אבל לא, אני לא אעשה את זה...

...

...

...

אחרי הכל, אני רק קצת חרמן..."

 

נכתב על ידי , 17/11/2007 08:35   בקטגוריות כאב, כתיבה שלי, כתיבה, אהבה ויחסים, אופטימי  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של The Man, The Mask ב-21/11/2007 07:21
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 




796
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Man, The Mask אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Man, The Mask ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)