לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

If Only You Were Lonely


I'm not afraid to admit I'm only human


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

היא אומרת...


The Man, The Mask - She Says

Lyrics: Tha Man, The Mask

Tune & Melody: The Man, The Mask

 

"קום מהמיטה,

תעשה עם עצמך משהו."

היא אומרת...

"לבהות שוב בתקרה

לא יעזור לעצמך"

היא אומרת...

"אם תמשיך לחיות בעבר

איך תוכל לחשוב על העתיד?.."

אתה אומר, לעצמך... לעצמך...

 

נמאס לך לחשוב

שאתה כבר לא בסדר

נמאס לך לתהות

מה הבעיה בעצמך...

 

"למה אתה, לא מסוגל

להוכיח את עצמך"

היא אומרת...

"ואולי אחרי הכל

אתה באמת תהיה בסדר"

היא אומרת... הו היא אומרת...

"אני באמת רוצה להתעורר

לחיות עתיד אחר"

אתה אומר, לעצמך... לעצמך...

 

נמאס לך לחשוב

שאתה כבר לא בסדר

נמאס לך לתהות

מה הבעיה בעצמך...

מה הבעיה איתך...

 

"אז אולי תגיד לי אתה

מה עושים עכשיו?"

היא אומרת...

"אתה יכול יותר

ואתה פשוט לא מנסה"

היא אומרת...

"שוכב שוב, מלא במחשבות

מרגיש את השינאה הורגת אותי"

העולם סביבך, רואה את זה בך...

 

נמאס לך לחשוב

שאתה כבר לא בסדר

נמאס לך לתהות

מה הבעיה בעצמך...

נמאס לך לחשוב

שאתה כבר לא בסדר

נמאס לך לתהות

מה הבעיה בעצמך...

מה הבעיה איתי?....

נכתב על ידי , 3/12/2007 13:10   בקטגוריות זמן המגדיר את עצמו, כאב, כתיבה, כתיבה שירים ויצירות, כתיבה שלי, פחד, תקופה, שחרור קיטור  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של another girl in this big world ב-4/12/2007 14:06
 



A new life she has found


Face down in the dirt

She said this doesn't hurt

She said, I finally had enough

 

One day she will tell you

That she has had enough

It's coming around again...

 

The Red Jumpsuit Apparatus - Face Down

 

זה שיר כואב

שיום אחד ידידה שלי הקדישה לי

לפחות ככה זכור לי..


ממחר, טיול, אני לא אהיה כאן שלוש ימים חברים

אז ככה שתתחשבו, תשאירו הודעות וכאלה

החורף לא הורגש ביומיים האחרונים

מקווה שכן בטיול, אני צריך קצת גשם...


קטע מאתמול בערב חחח

אחותי: "היי, קח יש לך שיחה

זה איזה ערבי אחד, לא יודעת"

אני: "אממ, הלו?"

???: "היי מנשמע מר בחור?"

אני: "איזה אחות מסטולה XD

מנשמע ליאב?"

ליאב: "הכל פנאן אחי XD

אתה בא היום למועדון?"

אני: "לא אחי, בפעם אחרת

היום אני עם חברה שלי בבית (:"

ליאב: "אה טוב אחי

דבר איתי מתישהו"

אני: "תתקשר אתה ><

אני לא אבזבז עלייך כסף

סתם אחי, אוהב אותך 3>"

ליאב: "גמאני אחי, דבר איתי 3>"


זהו עקרונית

יום טוב לכם O:~

נכתב על ידי , 24/11/2007 11:27   בקטגוריות זמן המגדיר את עצמו, תקופה, אהבה ויחסים  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של † Black Barbie † ב-25/11/2007 17:54
 



עוד כמה שינויים


הבלוג הזה יעודכן כל בוקר, רק בבוקר

לא משנה אם יהיה לי מה לכתוב או לא

לא משנה אם יגיבו או לא

לא משנה שום דבר

הוא יעודכן ואני אשמח אם יישארו קוראים קבועים

(:


חורף.

גשם.

דיכאון/שימחה?

שוטף הכל/הורס?

עוזר/מעיק?

 




היה אתמול יום מוזר ביותר, כל הרכב היום היה מוזר

לא יודע פשוט לא היה רגיל...

לא ממש בא לי להרחיב על זה

פשוט לא היה נחמד וההרגשות שלי התממשו

וזה דיי מבאס, אבל יהיה בסדר


אין שיר בפוסט הזה, התמונה אומרת יותר


יום טוב לכם אנשים (:

נכתב על ידי , 22/11/2007 07:55   בקטגוריות זמן המגדיר את עצמו, כאב, כתיבה שלי, סוף, תקופה, אהבה ויחסים, אופטימי  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של without the mask ב-22/11/2007 23:03
 




דפים:  
Avatarכינוי: 

מין: זכר

MSN: 




796
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , מתוסבכים , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לThe Man, The Mask אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על The Man, The Mask ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)