לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~כזאת אני!~



כינוי:  אילנוש P:

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2009

שנאה שלי


כשאני צופה לה בפרופיל, אני לא יכולה לסבול אותתה !

הקול שלה מהבהב לי בראש, ואני כל הזמן שואלת וואט דה פאקק מה מצאאאתם בהה?!

השנאה שלי אליה היא גדולה ואני עושששה הכי בשביל לא לשנוא אותה..

דוגרי, היא לא כ''כ אשמה בבגידה של האקס שלי אבל אני כבר לא אוהבת אותו, אבל כשאני רואה את התמונה שלה..

אני יוצאת מדעתי ובא לי להביייא לה כככככפה !

באתי ביקשתי מימנה סליחה ביום כיפור, וגם מימנו וזה..

למרות שאני והוא לא מדברים כמעט, אבל איתה ? בכלל לא התכוונתי להמשיך לדבר איתה.

יייוואו אני לא יודעת מה לעעשות !

כן, פשוט לא להסתכל עליה, להתעלם.

אבל זה בלללתי ניסבבל ! אני רואה אותה כל יום בבצפר, היא מסתכלת עליי כאילו אני איזה שטן ואני פשוט מורידה ראש

בשביל לא להסתכל על הפנים שלה, לא לדמיין אותם ביחד.

 

 

נכתב על ידי אילנוש P: , 3/12/2009 22:13  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



3,629

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאילנוש P: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אילנוש P: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)