לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Pot its what you have.



כינוי:  to be independent

בת: 29

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

2/2008


הייתי זקוקה לפוסט הזה.

לפרק את כל מה שעובר עליי!

מעניין שעם כל מה שקורה,אני אפילו לא יודעת איפה להתחיל!

המצב הרוח הפכפך במיוחד.

פעם שמח,פעם עצוב.

יש ימים שאתה לא יודע מה לעשות עם עצמך.

איך להתנהג?איך לדבר?מה לעשות בחיים שלך!

המשפחה,החברים,הסביבה שלך הכל בסדר.

ובכל זאת,משהו חסר לך.

אתה נקלע למערבולת של תחושות מעורפלות.

כל מי שסובב אותך מנסה לעזור לך להבין את עצמך.

הם נכנעים בסופו של דבר,שום דבר לא עוזר.

אתה צריך את הבדידות ואת ההבנה.

אתה יודע שמשהו עובר עלייך,ואתה לא יודע מהו.

שום דבר לא מזיז לך אתה שקוע בתוך תחושה מוזרה של אי רצון לכלום.

דברים קורים.

ואתה בכלל לא מודע לזה.

ושאתה מתחיל להבין מה קורה מסביבך.

אתה לא רוצה להאמין לזה.

 

~ ; ~ ; ~ ; ~ ; ~  ~ ; ~ ; ~ ; ~  ~ ; ~ ; ~ ; ~ ; ~ ; ~ ; ~

 

ב 24.2 יש לעדי יומלדת.

אני מקווה שיהיה טוב.

והכי חשוב,שיהיה במזל טוב !!! ^_^

 

 *אני צריכה מישהו לדבר איתו,להגיד את מה שיושב לי בלב,כי אם לא,אני עוד יתפוצץ*

נכתב על ידי to be independent , 19/2/2008 15:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לto be independent אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על to be independent ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)