לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

זה לא באמת בלוג-זה בדמיון שלכם


העולם לא יכול להפנות לך את גבו משום שאין לו גב - אתה זה שמפנה את גבך לעולם.

כינוי:  >הילד ההוא

בן: 32

MSN: 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007


זה סתם עוד יום שרק עובר, 

  רוצה שיעבור מהר  
  הלילה מסרב לבוא 
 אני נשאר עם התקוות 
 שזה עוד יום שישכח 
 הכל תקוע ונמרח 
 החום לאט אותי שובר 
 וזה סתם עוד יום שרק עובר 
 וכבר מתפוצץ הראש 
 המחשבות רוצות לפורש 
 שיכבו כבר את האור 
 בבת אחת המציאות מחר זה יעבור 
 מחר זה יעבור 
 זה סתם עוד יום שאין לו סוף 
 מתבלבל בין רע לטוב 
 צרות באות בלי הזמנה 
 ומשנות את התמונה 
 זה סתם עוד יום כזה ארוך 
 אבל עכשיו הכל ברור 
 אז לעצמי אני אומר 
 שזה סתם עוד יום שרק עובר 
 וכבר מתפוצץ הראש... 
 זה סתם עוד יום שישכח 
 הכל תקוע ונמרח 
 החום לאט אותי שובר 
 וזה סתם עוד יום שרק עובר  
נכתב על ידי >הילד ההוא , 24/12/2007 13:44  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אירני=]]]] ב-24/12/2007 16:38
 





7,159
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל>הילד ההוא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על >הילד ההוא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)