לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חיים בסוד...



Avatarכינוי:  חיים בסוד

בת: 30

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

פוסט א...


 

אני לא הולכת להזדהות,רוצה רק לכתוב כל מה שיש לי בלב בלי שידעו מי אני אני גרה תל אביב ואני בת 14. זהו זה הכול.

נתחייל..... חברים אמיתיים יש לי בודדים אבל חברים רגילים ישלי כמו זבל.. אז מה?? למה אני לא יכולה להיות מאושרת? בלי להשוויץ או להתנשא ברוך ה' (=]) אני מקובלת ויש לי חיים נפלאים אני במועדון ימי עם כל החברים והידידים שלי.

יכול להיות שזה בגלל שמי שאני אוהבת כ"כ מראה שכאילו הוא אוהב אותי ולא אומר?.. גמאני לא אומרת לו.. אבל לא נראלי שזה בגלל זה

אולי כי חברה הכי טובה שלי בעולם אוהבת אותו גם היא רמה לו והוא אמר לה שהוא לא אוההב אותה אבל אני בחיים בחיים לא יגיד לו שאני אוהבת אותו אני לא יבגוד בה בשביל בחור.

כלום פה לא שקר-הכל אמת טהורה=]

 

חיים..זה חיים צריך לדעת להתמודד עם הזמן נלמד כפרותת ☺

 

 

 

                                                                                                              ♥♥♥

                                                                                                                                 אני

 

נכתב על ידי חיים בסוד , 24/10/2007 10:41  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





96
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לחיים בסוד אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על חיים בסוד ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)