לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

אין לי כותרת,חוץ מנטשה שמנה,אז נטשה שמנה.


לא טוב לך? אז עוף מפה.

כינוי:  Jimalaya (נטשה שמנמנה)

בן: 27

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2009

הביאו לי גיטרה חדשה.



אז ככה יש לי אקוסטית חדשה,משוכללת,צליל נקי וטהור. אין אין על אקוסטית לוקחת גיטרה חשמלית. קלאסית מגעילה,חשמלית לילדים קטנים,אקוסטית מושלמת.
נכתב על ידי Jimalaya (נטשה שמנמנה) , 15/5/2009 21:00  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



חזרתי!



מה קורה אנשים? חזרתי,עכשיו יש לי חיים לא כמו לרובכם פה,אבל אתם יודעים מה באסה? שכשאני הייתי ילד קטן אז נתתי לעצמי תשם אריה דרקון!!!!! מה חשבתי לעצמי????!!!!!!!!!!!!!!!!!! אני קראתי הכל ואני מתבייש :( בכל זאת,אין לי שגיאות כתיב,והיה נחמד אם משהו יוכל להגיד לי איך לשנות תשם.



תודה
נכתב על ידי Jimalaya (נטשה שמנמנה) , 15/5/2009 20:27  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





411
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , תחביבים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לJimalaya (נטשה שמנמנה) אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Jimalaya (נטשה שמנמנה) ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)