לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Reaching for Something Else


My Silent Side

Avatarכינוי:  Haley

בת: 33





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008


עייפתי. פיזית, מנטאלית, פשוט עייפתי.

מהחגים, מהאירוח, מהמשפחה, מהסמול טוקס, מהביחד, מהלבד, נמאס לי.

באמת שבזמן האחרון אני פסיכית לגמרי- או שאני אנרגטית כמו הארנב של אנרג'ייזר, לא מפסיקה לזוז, לקפוץ, להתעסק בכל מה שבא ליד, לצעוק, לשיר, לקשקש וכל היוצא בזאת; או שאני מתכווצ'צ'ת עם עצמי במיטה (שהיא פשוט יותר מדי גדולה בשביל לישון בה לבד כל לילה), ובכלל לא יוצאת ממנה.

יש לי משאלה אחת בלב- מקום מפלט. אדם אחד, רק אחד, (נשבעת אין לי שום עניין בפוליגמיה/ביגמיה) שיהיה בשבילי המקום האחרון שאליו אפשר לברוח. אהבה גדולה, שתחמם את הלב, הנפש והגוף, מקום מפלט. כי קצת לבד לי עכשיו, למרות כל הביחד הדביק הזה, וקצת נשבר לי מהלבד הזה, וקצת עצוב, וקצת חמוץ או אולי אפילו מר בפה.

ונמאס לי לחכות, או להגיד לעצמי שעם הזמן זה יבוא, נשבר לי הזין מזה; ומשום מה נראה לי שלכל העולם ואשתו פורחים לבבות ורודים ואדומים מהתחת וממני רק עולים אדי מרמור וקנאה.

עייפתי. זה הכל.

 

 

נכתב על ידי Haley , 13/10/2008 21:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , מתוסבכים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHaley אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Haley ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)