לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


געגועים לטקסס


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2007

זה לא סתם שאת אומרת שעדיף לך להיות רק איתי :]


 

 

 

 

 

TE AMO

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

אני אוהבת אתכן

יותר מאתמול

ופחות ממחר

 

 

 

נכתב על ידי , 24/9/2007 16:43  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




למישהו יש מושג מה ההפך של מתוק ?

 

אתה מתוק אמיתי .

 

נכתב על ידי , 13/9/2007 17:20  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



היה טוב וטוב שהיה


ואין לי סיבה לרשום פה יותר ..כי מי שבאמת מכיר אותי יודע כל מה שחבר טוב צריך לדעת .

אז הייתי ..

 

אין חרטות

 

העיקר שיהיה טוב

 

השלמנו =]

 

גל ....

אין מה לעשות ! ( עם היד למעלה )

 

בטח הרבה חושבים עכשיו למה עשיתי את זה ..תחשבו לבד

אני עדיין אוהבת

 

"היא לא אומרת כלום

לא מספרת כלום

רק לפעמים בלילה ...בוכה קצת

 

 

אויייי איזה קקקטוווווווווווווווווווון

איזה אושרררררררררררר

3 לספטמבר תאריך שמח :]

 

 

נכתב על ידי , 3/9/2007 20:09  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 91

ICQ: 277642299 

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל~ DUNA ~ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ~ DUNA ~ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)