לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מחברת התווים


סיפור על ילדה בשם רוקסי מארה"ב! תקראו..ותגיבו...אני ייקבל בשמחה גם ביקורת

כינוי:  דמות בחיים האמיתיים.

בת: 29





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


12/2007

פרק 4-היום הראשון [ב']


גם עם לא היו 10 תגובות:עשיתי המשך..אבל הפעם אני מצפה ליותר תגובות...

וגם עם אתם רוצים אז נחליף לינקים או משו...אני ממש רוצה שהסיפור יופץ...

ועוד משו:הפרק הקודם קראתי לו 4 א' בגלל שהוא היה קצר...כך שזה פרק 4ב'

קריאה מהנה

 


 

"מי זו בכלל?למה הוא לא מציג לי אותה?אולי היא...חברה שלו?" חשבה לעצמה רוקסי...

 

הם הפסיקו להתחבק ורועי הציג ביניהן "אהה...מלני, זאת רוקסי, היא עלתה לערץ  אתמול אבל היא יודעת עברית מעולה, היא מארצות הברית, והיא שכנה שלי. רוקסי, זו מלאני, תכירו."

מלני לחצה את ידה של רוקסי והסתובבה לדבר עם רועי שוב.

הם דיברו על נושאים שלא עיניינו את רוקסי אז היא בינתיים הבחינה בילדים וילדות שסביבה.

זו הייתה חטיבת ביניים מחוברת יחדיו עם התיכון כך שהם לא היו הכי גדולים שם.

פתאום עלתה על הבמה שמבקדמת הרחבה איזה בעלת שיער חום כהה,עם גוונים בלונדינים וחלק, היא הייתה סגנית המנהלת והיא הכריזה במיקרופון את כל הכיתות.

מצתבר שהיא ורועי היו באותה כיתה, כמו שהם חשבו שיהיה, והיא גם הבינה שמלאני היא גדולה מהם, היא בכתה י'.

המנהלת דיברה והטקס התנהל כצפוי.

הם עלו לכתות ופגשו את המכנכת שלהם, היא נתנה להם לשבת במקומות והשעתיים הראשונות התנהלו כמו כל יום ראשון בבית ספר.

בהפסקה היא יצאה והיא לא מצאה את רועי אז היא הלכה להכיר את הבית ספר.

היא הסתובבה ופתאום ראתה ילדה יושבת לבד בצד, והיא נראתה לה כלכך נחמדה, היה לה שיער שחור, חלק וארוך עד המותניים שלה, הייתה לבושה בבגדים הרופפים על גופה, חולצה שחורה וגינס כהה למדי עם כל מיני שפשופים עליו.

רוקסי ניגשה אליה "למה את לבד, בצד? את גם חדשה כמוני?" הילדה בהתה בה וענתה "כ...כן...טוב ל..לא ממש" בגמגומים בולטים ביותר, רוקסי ישר הבינה למה היא לבד, היא הושיטה את ידה ואמרה "אני רוקסי, אני חדשה פה, ומי את?" "א...אליס...סה" "אליסה?ואו,זה שם ממש יפה" "ת...תודה, ג...גם שלך" הם דיברו במשך דקות ארוכות, בעיקרון דיברו על הבית ספר, השיחה התנהלה לאט בגלל גמגומיה הבלתי פוסקים של אליסה.הם דיברו ודיברו עד ש...

נכתב על ידי דמות בחיים האמיתיים. , 21/12/2007 15:23  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 4 -יום ראשון חלק א'


עד שאין 10-15 תגובות [כולל תגובות שלי] אני לא עושה המשך!

אז יאללה להגיב!!

 

בבקשה!

למטה...אני ממש רוצה תגובות...אני רוצה שאנשים ייקראו

נכתב על ידי דמות בחיים האמיתיים. , 19/12/2007 14:41  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



בכל זאת החלטתי להמשיך האלה/ פרק 4^^


אז..אחרי הרבה זמן של הפסקה ושל חוסר כתיבה כי חשבתי שבגלל שאף אחד לא מגיב לי זה לא שווה את זה...החלטתי שאני כן ממשיכה, עם לא בשבילכם, בשבילי..

אזז...אני יפסיק לעקב אותכם:הנה פרק 4:[אבל תקראו את הפרקים 1-3 כן? וגם עת תתיחסו לכך שהבלוג משעמם כרגע..פשוט עדיין לא נכנסתי לבעיות הרציניות שבסיפור..בינתיים הכל מספר על ההגעה והקליטה של הימים הראשונים בישראל...עמכם הסליחה..]


 

טניה הגיעה לבושה בבגדים שרוקסי פעם הביאה לה, "אני לא מאמינה שלבשת את זה" אמרה רוקסי בריגוש חיבקה את טניה "כן, אני רוצה לעשות רושם של ילדה מגניבה ביום הראשון ומה יותר מגניב ממך?" ענתה טניה. רוקסי וטניה החלו לצחקחק ולחבק אחת את השנייה כשפתאום נשמעה דפיקה בדלת.

אביהם ניגש לדלת וזו הייתה לילך "קיוויתי שאולי תרצו שאלווה אתכם ביום הראשון שלכם פה" אמרה בעודה מסדרת את שיערה של טניה אשר ניגשה לדלת לראות מי זה בה, טניה מיד התנערה ממנה "אני לא אוהבת שנוגעים לי בשיער, חוץ מרוקסי." ליחששה במרמור.

הם יצאו לדרך לכיוון בית ספרם של הבנות, הם השאירו את טניה ורוקסי ליד שער הבתי ספר שלהן "הנה, זה הבית ספר היסודי: בו טניה תלמד. וזו החטיבת ביניים של רוקסי"

רוקסי נשקה לאביה ואמרה שלום ללילך והלכה יחד עם אחותה "את רוצה שאני אלווה אותך לכיתה שלך?" אמרה רוקסי כשהבחינה כי טניה נראת מפוחדת "כן" ענתה בחשש.

הן נכנסו לבית הספר ועברו את המגרש, רוקסי נשקה לטניה על המצח ואמרה לה בהצלחה והחלה ללכת לכיוון החטיבה שלה.

פתאום שמעה מישהו צועק את שמה מאחוריה היא הסתובבה וגילתה כי זה רועי.

"רגע, מה... מה אתה עושה כאן?" "יש לי אח בן שמונה, כתה ג', וזה מעין הרגל אצלנו שאני מלווה אותו לבית ספר ביום הראשון וביום האחרון הוא בה איתי לחטיבה ומשם הולך" אמר בעודו מתנשף מן הריצה לכיוונה של רוקסי. "אוו... ואו!כנראה שהם באותה שכבה" אמרה בלי לשים לב שהוא לא מכיר את משפחתה. "מי?" "אה... כן, אחותי, היא בת 8, גם כתה ג'" "אוו... יפה יפה. אחים שלנו באותה שכבה וכך גם אנחנו" אמר בקול ציני. "חחח... כן!" ענתה בחיוך.

"טוב. כדאי שנתחיל לזוז לכיוון המגרש לחלוקה לכיתות וטקס קבלת הצעירים. את לא רוצה להכיר את שני עצבנית" אמר "מי זאת שני, המנהלת?" "לא! הסגנית מנהלת, חס וחלילה שהיא תהיה המנהלת, למנהלת שלנו קוראים מירטה, והיא דיי נחמדה..."

הם הלכו לכיוון בית ספר והגיעו למסדר.

פתאום מישהי צעקה את שמו של רועי מאחוריהם "אוו... מלני! כמה טוב לראות אותך." אמר והם התחבקו בהתרגשות ונשקו אחד לשנייה בלחי.

"מי זו בכלל? למה הוא לא מציג לי אותה? אולי היא... חברה שלו?" חשבה לעצמה רוקסי...

 

**מצתערת על הפרק הקצר-אבל זה רק כי רציתי שאנשים ייקראו וזה יהיה מייגע לקרוא 3 פרקים ובנוסף לזה עוד אחד ארוך..אז בתור התחלה..

אבל עם יותר נוח כשהפרקם ארוכים/קצרים תגידו לי טוב?**

 

נכתב על ידי דמות בחיים האמיתיים. , 17/12/2007 21:28  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





482
הבלוג משוייך לקטגוריות: יחסים ואהבה , יצירתיות , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לדמות בחיים האמיתיים. אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על דמות בחיים האמיתיים. ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)