לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה



Avatarכינוי:  Snorff

בת: 32

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

סבא,


יהיה קיצ'י לפתוח ב"כל כך הרבה רציתי לומר לך..." נכון?

כי אני לא חשתי ככה אף פעם. שחסר... שהשורשים שלי חסרים,

לפחות לדעת עליהם.

 

רק עכשיו אני מבחינה בזה. יש לי שני כובעים שלך,

עשרה שעוני כיס מדהימים ביופים וכמה ספרי אומנות.

קלעת בול סבא, כמה קלסרים של גויה וואן גוך

וביוגרפיה של מיכאל אנג'לו [:

 

רק עכשיו אני באמת מבחינה ברצון הרדום שלי להתחבר אליך.

ובכן, רדום הוא כבר לא. תהיה בטוח. אני חושבת עליך הרבה..

מצאתי את עצמי לפני חודש חושבת על סבתא גם הרבה.

המחשבה התמידית היא "מה היא הייתה חושבת עליי היום?"

על מי שנהייתי, על מה שאני.

ולמרות שאיבדתי אותך בגיל צעיר כ"כ אני מרגישה ברת מזל..

שתי סיבות עיקריות:

אני זוכרת את הפנים שלך, אני זוכרת אותם היטב.

אני זוכרת שישבתי ליד המיטה שלך בבית החולים ממש כמה שבועות

לפני שהלכת לעולמך ובקשת שאגניב לך בייגלה, למרות שאסור לך.

אבל ממש רצית, אז נתתי... מצחיק אחד. ^.^

הסיבה השניה היא, שלא לכל נכדה מאוכזבת יש ספר שסבה כתב.

כןכן.. עליתי עליך סבא. "לגבורות". יותר טוב מכל שעון או כובע.

אני אוכל לקרוא את המילים שלך, את המחשבות שלך, את הסיפורים שלך.

בהקדשות "גלי" קראת לי. אתה יודע.. אני חושבת שהיינו מתחברים טוב אתה ואני..

חובבי אומנות הם אנשים כלבבי ולפי הכובעים גם סטייל היה לך! אז בכלל.

 

אני אייני מכירה אותך ואתה חסר לי. הקשר איתך חסר לי, האי וודעות.

אני כן חושבת עליך סבא. 11 שנים עברו ועכשיו התעוררתי. בוקר טוב משיח.

 

יחד עם כל זה, אני מסרבת לעשות ממך גיבור. לפני היותך הסבא המת שלי,

אתה אדם. ונכון שחלק מהחדר שלי היה שייך לך בעבר אבל אני לא יודעת מי אתה.

וזה צורם לי. אני לא יודעת אם הייתה אדם טוב או אדם רע.

אין שחור ולבן, אבל.. שראית שלמישהו נופל ארנק, רצת אחריו להחזירו?

אני יודעת שנלחמת במלחמת העולם ה-2, התגייסת מרצון?

רצתה כדי להציל מישהו? או את עצמך? המחשבה שלעולם לא אדע מדכאת אותי.

 

אל תדאג סבא... את הכובעים שלך אני מנקה כל כמה זמן.

ועל השעונים אני שומרת, הם יפייפים ממש.

ולקראת הבגרות שלי באומנות גם בטח אשתמש בספרים שלך.

 

אז... תודה אני מניחה.

גם על הרבע הליטאי! שיער בלונדיני ועיינים בהירות זאת מתנה נהדרת! P:

 

"לעפרי שלי

ביום הולדתך ה-65

 

את זוכרת?

אני זוכר.

בערב של ראשית חורף 48', נפגשנו;

ברחוב הרצל

(ליד החנות של פומפן).

האם לא נעמי היתה זו

שאמרה בנוסח המקובל,

הכירו וכו'?

גם היום הייתי מזהה,

בין עשרות -

את הסוודר האדום

שלבת אותו ערב...

אנני זוכר

מה אמרת, מה אמרתי;

אבל את ברק-עינייך,

זוכר גם זוכר...

ובאותו ערב, ובאותו מקום,

נוצר ה"קליק" בינינו,

ואף הזמנת אותי ליום הולדתך."

 

"לגבורות" \ דב פלג 

 

רומנטיקן, אומנותי עם שורשים רוסיים - מה לא ירשתי ממך תגיד לי?

ציפור קטנה גם אמרה לי שאביך היה הצלם של העיירה,

מה שהיה נורא נדיר באותה תקופה מאחר והומצאו רק 7 מצלמות אולי...

 

אני לעולם לא אדע הא?

כל מילה כאן מיותרת. אתה לא שומע,

לא רואה... גם לא תראה.

 

Without any goodbye kiss,

Gabriel.

נכתב על ידי Snorff , 20/2/2009 03:52  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של taro ב-24/6/2011 22:03
 



ואז מצאתי מזווזה עם X מיליון דולר! - מחשבות רנדומליות בצורת בלאגן.


אני מכניסה אנשים לצרות.

אני חודרת לחיים שלהם, בכוונות טובות

ומביאה אותם למצבים רעים.

 

**

 

מרגיש טוב לדעת שמישהו מסתכל עליך,

וחושב כמה רכות השפתיים שלך, נכון

אבל אני לא רוצה את זה ממנה.

לא מגיע לה..

ולי נמאס מיזה. כ"כ!

My feeling gets the best of me.

עוד לא חודש שאני בחיים שלה וכבר סיבכתי,

עוד לא חצי שנה שאני בחיים שלה וכבר..

ובכן, I got caught up.

אני חושבת ש... נפלתי עוד לפני אותו לילה.

אותו לילה שהיה כ"כ שטחי, המבחינתה לפחות..

אני חושבת.

מעייף לי.

מעייף לי לקום, מעייף לי לישון, מעייף לי לנשום.

 

**

 

הסופ"ש האחרון היה אחד הטובים. וואו..

הרגשתי טוב, פעליתי, ראיתי, פגשתי, צחקתי

והוצאתי כסף כמו זונה! אבל חפיף...

היה לי טוב כל הזמן, ראיתי אנשים שנהנתי איתם,

שיחות טובות, כוסות קפה וסיגיה שהגיעו בול במקום.

ואז השבוע התחיל... and down again.

 

**

 

אמרו לי שאני מדהימה.

המון פעמים ולא מעט אנשים.

ותמיד חיפשתי את זה בי, שאפתי לזה.

כל מה שרציתי זה לעזור לה, אז פרצתי בסערה,

הפלתי אותה לרצפה והתנהגתי "all "charminglly

אז ברור, מקסימה ממש..

 

**

 

ברור לי שאני יותר ממרגישה.

אני חושבת שהיה ברור לי כל הזמן.

אני גם חושבת שהייתי חכמה מספיק כדי להסתיר את זה מעצמי.

ובנוסף, מטומטמת מידי כדי להשלים עם זה היום.

אהבתי את "ארון הספקות", למה יצאתי?? עוד פעם.

 

**

 

אני עדיף מחפשת את המילה הזאת,

המילה הזאת שהיא נהגה לתאר אותי בה ששכבנו.

בחורה של שליטה ושל כוח. נכון..

אהבתי לשלוט והתמכרתי לכוח.

המילה הזאת מהדהדת לי הראש,

אבל אני לא מצליחה להגות אותה.

חוסר בסקס משו?..

 

**

 

אז.. כמו ששמתם לב... מזוודה. וואו, המון כסף.

כי בתכלס אין פואנטה.

זה דף המחשבה שלי.

לא כאן כדי להרשים אף אחד, כדי שמישהו יראה,

כדי שישימו לב, כדי להעביר מסר.. שום פואנטה.

אני סתם שופכת את המחשבות שלי.. כי זה טוב לי.

 

**

 

"פקחתי את העיניים למישהי", עירערתי אותה מעט.

על האדם החיי והאדם המתקיים.

אסביר יותר טוב באמצעות ציטוט, ה-ציטוט.

 

"לחיות הוא אחד הדברים הנדירים ביותר, רוב האנשים פשוט קיימים.

 

"To live is the rarest thing in the world. Most people exist, that is all."

 

והעירעורים שלה גרמו לי לחשוב על זה בשנית.

כלומר, הרומן ביני לבין הציטוט הזה goes way back.

אבל זה כן גרם לי לתהות - אני באמת חיה?..

אולי המתקיימים לא באמת שמים לב לקיום המיותר שלהם?

ואני באמת סך הכל מתקיימת חסרת מודע להעדר החיים.

אני באמת נושמת את האוויר האמיתי? ואם לא,

אני לפחות שואפת לנשום את האוויר האמיתי?

 

חיה או מתקיימת?

A leader or a follower?

 

 

Jester:

 

 

"I wish you blue birds",

Gabriel.

נכתב על ידי Snorff , 16/2/2009 20:28  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Blood Lust ב-19/2/2009 14:58
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: משוגעים , אהבה למוזיקה , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לSnorff אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Snorff ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)