לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

My life My place


עוד מישהי שיש לה בלוג...

כינוי: 

בת: 31





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

8/2008

:)


נראה לי כל איזה חודש אני אעשה איזה עידכון  

החופש עומד להיגמר וחבל שכך, לא הייתי מתנגדת לעוד קצת חופש :)

אבל אני דווקא מרגישה שניצלתי את החופש הזה טוב ;)

גם למדתי הרבה דברים חשובים לחיים האלה (שמתי לב שכל איזה תקופה יש לי איזה הארה,חחח) וגיליתי שאני יותר מדי תמימה :| אני מאמינה לכל דבר, אני אמורה להיות יותר חשדנית או לפחות, לשתוק ולא להאמין.

חיזקתי כמה קשרים טובים וגם רופפתי כמה קשרים אחרים. החופש הזה היה ממש מנוחה טובה בשבילי והמון הנאה P:

אבל עוד מעט זה נגמר, לאלאלאלאללאלאלא  ואז יש שוב מתמטיקה, או ליתר דיוק גיאומטריה  אחח, אני שונאת את המקצוע הזה. (טוב, נו, לפחות אני עברתי השבוע קצת על החומר, אז יהיה טוב :) )

יש לי כבר תוכניות לשבוע הבא ואולי אפילו נצא מחר בערב P:

אז שבוע הבא ר"ג (קניון איילון! P:), ים *-*, בעיר עם ליטל סוףסוף, אולי ימית 2000 ופגישה עם הכיתה החדשה שאני כבר כ"כ מחכה לזה  יהיה שבוע טוב ועמוס! D:

רוב השבוע, התבטלתי ועבדתי (טוב, אם נכנסים לפרטים הקטנים, גם יצאתי עם החברים המדהימים שלא נטשו למחנה וחרשתי למתמטיקה). אני אוהבת להתבטל, אין הרגשה יותר טובה מזה, לישון כ"כ הרבה שעות ביום!

הייתי רוצה יותר להיפתח פה ולספר יותר דברים אישיים ותאמינו לי בזמן האחרון, אנשים מספרים לי יותר מדי פרטים ממה שאני רוצה לשמוע, אם הייתה לי אפשרות, לא הייתי רוצה לדעת בכלל. אבל אנ'לא יכולה לעשות את זה ולהיפתח פה, בשביל זה יש לי את היומן הוירטואלי שלי.

כמה חברות שלי נמצאות במדצ"ים, אני קצת מתחרטת שלא נשארתי עוד קצת במדצ"ים והייתי הולכת לזה בשביל החוויה ואז הייתי פורשת :) ואז הייתי עוברת למד"א שנה הבאה! D: או שכדאי לי לנסות צופים? חחח

איזה דפוק זה אבל שלא נותנים להם לקחת את הפלאפונים איתם וזה צריך להישאר בחדר, לא יודעת זה דפוק כזה :/ כי אפשר לדבר איתם רק בערב, ממש מאוחר.

עוד דבר מעצבן, זה הבלוג סיפורים המחורבן שלי. אני משקיעה, כותבת להם פרקים והם מקללים אותי בלי סוף וזה לא שיש להם סיבה. אין לי בעיה לשמוע ביקורת בונה אבל שסתם מקללים כי לא עדכנתי כמה זמן, זה די מעצבן :/ אבל כבר נהייתי רגילה לזה.

אולי כדאי לי למחוק את זה ולעזוב את הסיפור השטחי הזה ולכתוב על דברים יותר עמוקים, ואני מסוגלת להיות עמוקה, לפעמים יותר מדי.

יש לי המון תמונות חדשות (מהלונה פארק, ת"א, כל מיני יציאות של החבורה שלנו ) אבל אין לי כח להעלות את זה ><

 

שיר יפה, של מיילי סירוס, הידועה כ"האנה מונטנה".

 

 

שיהיה לכם לילה מצויין וסופ"ש מעולה! :)

 

נכתב על ידי , 21/8/2008 20:12  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





830
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעוד אחת P: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עוד אחת P: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)