לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

כמה כעס, כמה פחד וכמה היסטריה


כמה כעס, כמה פחד, כמה היסטריה, כמה אי-דיוקים היסטוריים, כשלים לוגיים, וכמה הומופוביה יש בו. כן, זה מה שכתבה עליי סוג של עמיתה לעבודה באתר האינטרנט עמותת ישראבלוג וכנראה שיש בזה משהו, אז מי שמחפש דעות שכוללות הפחדה, היסטריה וכשלים לוגיים, הגיע למקום הנכון


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

מי זה, זה


מי אני ומה שמי? יאיר בר כוכבא אני חבר מערכת עמותת ישראבלוג (שקר כלשהוא, ברמה הרשמית זה אומנם נכון, אבל אין לי שום השפעה על המערכת אני נוכח נפקד, אבל זה נשמע טוב ואני רוצה לעשות רושם על הקוראים שלי) הבית שלי בכפר מימון (המקום הזה שהכתומים התבצרו בו לפניי ההתנתקות) יש לי תואר ראשון בתקשורת ממכללת ספיר. בעבר כתבתי כתבתי כתבות ומאמרי דעה באתר האינטרנט נענע (זה לפני שערוץ 10 הגיעו לשכונה).

 

אז מה אני רוצה להשיג בבלוג הזה? הדבר המרכזי שאני רוצה זאת במה לשחרור לחצים ועצבים. כל חיי הבוגרים חלמתי להיות עיתונאי להעניק לעולם מהתבונות שלי ועד כה זה לא ממש הולך, העולם לא ממש מחכה לדעות שלי וזה בין משגע למרגיז ומאחר שאני ג'ינג'י (חברה שלי טוענת שזה עוד שקר כלשהוא שלי, אבל בחי אלוקים (אלוקים בגלל שאני חובש כיפה (אבל לא דוס גדול) ולא חטפתי כאפות בילדותי כמו חנוך דאום (אני כמעט 1.80 עם נעליים ושוקל לפחות 100 קילו מאז שאני זוכר את עצמי), ולכן אין לי צורך קיומי להרגיז ואו להחזיר לאלוקים, למגזר, לאבא שלי ואו לסבתא שלי), אה כן, יש לי סוג של הפרעת קשב וריכוז ולכן אני כותב מפוזר ועם הרבה סוגריים, אני מתנצל על כך.

 

אז זהו שאני מקווה שהבלוג ייתן לי במה לתיאוריות השונות שלי שאינן מקבלות מקום בעיתונות המיניסטרים, נגיד פקפוק בנחיצות המתקיפה האווירית בסוריה, התעקשות על בדיקה מחדש של סוגיות סביב רצח רבין (לא אני לא בעד חנינה של האידיוט, המתוסכל המיני, יגאל עמיר) אבל אני בהחלט חושב שדברים רבים סביב הרצח לא נבדקו כראוי ובראש ובראשונה העבודה שעשה השב"כ לטובת השמאל בימים שלפני הרצח. הקמת ארגון טרור ימני כביכול שעסק בפרובוקציה פראקסלנס (רבין במדי אס.אס, בדיית ההשבעה שנעשתה בשיתוף פעולה עם אנשים בערוץ הראשון, השמאלני, המאוס והבלתי רלוונטי בעליל)

 

נושא נוסף שמעניין אותי לאחרונה הוא איכות הסביבה, אני מתכוון לעסוק בו מנקודת מבט שונה. לא עוד קמפיינים קטנים של פחות שקית ניילון מקלחות משותפות ושאר הבבל"ט שכל התקשורת מעברים לכם מתוך פחדנות והחולשה הרבה שלהם. הטרנד הירוק שלהם הוא שקר כלשהוא מכיוון שהוא לא עוסק בעיקר אלא בטפל המזהמים הכבדים הם בעלי ההון כמה פעמים שמעתם כמה נוחי דנקנר מזהם כמה עולה לנו השימוש של בעלי ההון במערכות מזהמות ולא ירוקות. תמיד עדיף להאשים את הציבור באחריות לזיהום על אף שאנחנו רק גורם משני לזיהום.

 

נושא נוסף שאני רוצה להשיג מהבלוג הזה הוא טיפים מכם, אם יש משהו שמציק לכם ראיתם או שעשו לכם עוול ואתם צריכים עזרה אני אשתדל לעזור, אם ראיתם ידיעה שלא קיבלה חשיפה כראוי בגלל שהיא לא מיישרת קו עם הממסד התקשורתי הפוליטי והכלכלי אשמח אם תאירו את צומת ליבי. המייל שלי הוא [email protected]

 

זהו כרגע.

 

להתראות       

 

יאיר

  

 

נכתב על ידי , 25/10/2007 18:50  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בן: 43

תמונה




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , משוגעים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ליאיר בר-כוכבא אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על יאיר בר-כוכבא ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)