לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

האמת מאחורי המהלך..



מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

ממש, אבל ממש לא מצליח לישון!


 

טוב, אז האמת שזו פעם ראשונה שלי , כן אני מודה אני בתול.

 

החלטתי   לעלות על הבמה, למה לא?

כאן אני יכול להגיד את אשר על ליבי וללכת לישון שיש סיכוי שצופה  אחד לפחות  הקשיב לי או יקשיב בעתיד.

מה רע? יותר טוב מהפסיכולוגית הגנבת שלוקחת ממני כל שבוע במשך 7 שנים 300 ש"ח לפגישה משמע:117600 שקלים ארורים!

 

למה כן?

 

כי הגיע הזמן שאנחנו הישראלים נתחיל כבר פאקינג לדבר!!

אחד עם השני, הדומה עם השונה, בלי מחסומים , בלי משחקים , בלי התניות.

 

אוקיי.. אני אפתח ראשון את הקלפים, אין בעיה, מה אתם רוצים לדעת עליי? אל תתבבישו, יאללה, תשאלו.

חשוב לי לציין דבר אחד,שיכול להעיד על צורת התבטאותי, אני ממורמר.

גבר ישראלי ממורמר.

אח.....מה אתן עושות לנו......אתן גומרות אותנו..

נראה לי שכל פעם שחוויתי תשוקה לבחורה אשר לא התממשה, ההרגשה הייתה כאילו סוף העולם קרב. והנה זה קורה לי גם בחורף של 2007, נראה שמצב הרוח עוקב אחר מזג האוויר , הפכפך כזה, משהו לא ברור, יום אשר התחיל עם שמש גבוהה הוף לסערת רוחות רוויה ממטרים.

החיוך שלה יכול למוטט אותי לרצפה באמצע המכללה אבל מספיק שלרגע אתעשט, ואבין, שהיא ...............היא לא בעניין.

תמיד יוצא ככה אה?

שאתה אומר  לעצמך "וואי , אני חייב אותה" בידיוק על זאת של חייבת אותך. אני חי מאירועים כאלה , זה  ה"קיק" שלי, הבעיה  היא שהפעם אין פה שום "קיק" אלא אגרוף מחץ  לתוך הדבר הכי פגוע אצל הגבר הישראלי- הנפש. 

היא אומרת כן אבל חושבת לא, היא מראה עניין אך דוחה כותרות- מה זה ?  מה יש לכן?

למה הכל חייב להיות כזה מסובך, הניסיון להגיע אליכן הוא כל כך קשה, שכבות שכבות של מגננות והגנות אשר עוטות אליהן מערך שלם של כלי תקיפה מחודשים אשר רק מחכים לאור ירוק.

we want peace!

והרבה יותר חשוב...

we want love!

  

נכתב על ידי סטודנט לתקשורת , 26/11/2007 02:10  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  סטודנט לתקשורת

בן: 41




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , 20 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לסטודנט לתקשורת אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על סטודנט לתקשורת ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)