לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Through the truth



Avatarכינוי: 

בת: 31

ICQ: 429848469 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

5/2009

כואב לי כואב לי כל כך


 

הכאב הזה כל כך מתמשך כאילו תופסים בלב שלי משני הצדדים ומושכים, מושכים חזק עד שהלב כמעט נקרע, מושכים ומושכים ואני צועקת שנמאס לי, שאני לא רוצה עוד כלום, אני לא צריכה לאהוב, לא צריכה לשמוח, לא צריכה שיגעו בי, אני לא רוצה להיות קיימת, באמת לא רוצה, אני רק רוצה שקט, שקט אינסופי, או רעש אינסופי, בלי הפסקות שבהן אוכל לחשוב על מי אני ומה אני רוצה מהחיים האלה. אני לא רוצה לתת לכולם לאהוב אותי, אסור לי לאפשר לאף אחד להתקרב אליי. אני צריכה להשאר קטנה ותמימה כמו מי שאני. אני רוצה לבכות רק לעצמי, ולא לראות בני אדם אחרים. רוצה לכאוב בשקט מתמשך, כמו הלב שנמתח, נמתח כל כך חזק, כל כך קשה לי לעכל אותו, להשלים איתו, להבין אותו, להבין את עצמי.

 

בפעמים הראשונות בחיי, אני באמת, אבל באמת,

רוצה

למות.

נכתב על ידי , 17/5/2009 17:32  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLove *[ON]* Emptiness *[OFF]* Us אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Love *[ON]* Emptiness *[OFF]* Us ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)