לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

Angels die here


No Angels Come Near Me

Avatarכינוי: 

בת: 35

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

מסיבה של אקי.....


עדיין יש לי בעייה ללכת יציב...

והבטן עושה שמיניות באוויר >.<

אבל היה נחמד...

לפי מה שאני זוכרת:

1.פשה שתה ורב עם חצי ממי שהיו שם בגלל אמממ בגללי?

2.אחרי זה אני זוכרת נשיקות עם קטיה.

3.סחרחורת.

4. דיברתי עם מישה בחדר של ההורים של אקי!

5.איך שחזרתי הביתה עם סשה.

 

תמונות.... <צולם ע"י קטיה>

 




 



אני לועסת פוגים של פוקימון מהצ'יפס

 



מישה שצולם בהפתעה >.< "אני לא מצטלם"

 



אקי צחצח שיניים, קטיה צחצחה תציפורניים על אקי

 



תוצאות: אקי+ציפורניים של קטיה = כואב!!!

נכתב על ידי , 17/11/2007 19:39  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט




© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לHaniel אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Haniel ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)