לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

3> .


בלוג על החיים שלי, ומה שמעניין אותי 3> .

כינוי:  -SeXy BaBy-

בת: 31

ICQ: 356475461 

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

1/2009

החיים בזבל ( לא לבעלי לב חלש )


קיצור כתבתי לפני שניה פוסט ארוך רצח ולחצתי "שמור"

ואז זה רשם לי שזה לא מזהה אותי כמשתמש

לחצתי "הקודם" וראיתי שהכל נמחק.

זה עצוב מאוד וזה רק מעצבן אותי יותר

 

קיצור בזמן האחרון כולם מעצבנים אותי

אני מרגישה גועל כשאני מסתכלת על רוב האנשים שהיו ממש קרובים אליי

אנשים חיים בסרט שהחיים דבש

ואז החברים הכי טובים שלהם הולכים מרכלים עליהם על הבוקר.

יש ת'משפט " אין סודות בחברה "

כמה שזה נכון,

אתה מספר משהו למישהו יום למחרת כל העיר יודעת...

זה כזה עצוב

אין על מי לסמוך

לפעמים אני מדמיינת לעצמי איזה טוב זה היה אם הייתה לי רק חברה אחת

אבל חברה אחת טובה רצח שהייתי יכולה לסמוך עליה בעיניים עצומות

שהיינו מתבודדות לנו בבצפר ושמות זין על כולם

זה עדיף מאשר להיות בחבורה של 30 ילדים והנושא העיקרי זה ריכולים על מי שלא בא

סבבה, אפשר לרכל פה ושם

אני גם לא תלית שכולה תכלת, אני גם לפעמים מרכלת (חרוז חח)

 

קיצור החיים חרא, אין מה לשמוח

ואין מה לקום בבוקר

אין לי כוח בכלל.

מעניין מה יכול לעזור לי להתעודד

אני מגיעה למצב שאני רואה טלויזיה ומתחילה לבכות בלי קשר,

כל האנשים חארות

וגם אני.

 

יאללה בייייייייייייייייייי 3\>

נכתב על ידי -SeXy BaBy- , 20/1/2009 17:15  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קוץ בתחת!!3> ב-9/10/2009 19:41
 



בבקשה תחזרו הביתה בשלום 3>


אני מתפללת לאלוהים שיביא שקט על הארץ,

שתיגמר המלחמה, ובעיקר,

שכל החיילים יחזרו הביתה בשלום.

 

למען המשפחה שלכם והחברים,

בבקשה, תשמרו על עצמכם!

 



נכתב על ידי -SeXy BaBy- , 4/1/2009 13:58  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של . FunkyLittleMunkey . ב-15/1/2009 12:39
 





11,672
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18 , צילום
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל-SeXy BaBy- אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על -SeXy BaBy- ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)