לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

3/> כ.ל.ל.י ( =

הבלוווג שללי עוששקק בהכלל ככל פפעעם נושאא אאחחרר תתתהננו (( =


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

החחחיייםם ( ' :


בווא נתחיל ככה זה הפעם הראשוונה שאני בבלווג אזז נתחיל בסייפוור אישי שקרה לי ..

 

אבא שללי החליט לקחת ת'משפחחה ששללי לעששות באנג'י מצווק 700 מטר .. =S ||| :

אני ישר אממררתתי לא עעוושה את זה יתהפךך העוולם

אבא שלללי אמר לי לפחות תבוואי איתננו אמרתתי בכייף ללמה ללא ?! ניראה אאיך הם עושיים באג'יי ..

הללכתתי אייתם הגעענו אבא שלי הייה הרראשווןן הווא הכיי גיבבוור P = אחחרריו אחי ואז אמא שללי ואחותתי

ואאני עוממדדת ומיסתכללת עלייהם ככמו מפגררת כיאלללו ההריים צוועקיים לי תתתעששי את זהה

ללא עשייתי בבסוווף ..

אבבל שחחזררתי הבייתתה חשבתתי לעצצמיי בללללאטט  חחיים רק פפעעם אחחחחת !!!!!!!

ללמה לא עשייתתי אאת זהה ????!??!!?!?!!

התאכזבבתתתיי .. = [

 

ללמה אני מספפרת לככם אאת זהה ? = 0

להעביר לככם ת'מססרר

שתתעשששוו מממה שבראש ששללככם תעשששו שטטייוותת

חחחיים פפעעם אאחחת בללבבדדד

תתננצלוו ת'חיים האאלה הההם ממתתננהה  = ))))) ,

נכתב על ידי , 27/10/2007 22:59  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 31

ICQ: 33533 






הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , מגיל 14 עד 18 , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לאלו'צ_x3 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על אלו'צ_x3 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)