לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

MY BLOG




מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2007

חייך החיים יפים D:


חייך החיים יפים !!!

 

 

יש משהוא שאני לא מבינה ,אני לא מבינה למה קימעט כולם רושמים בבלוגים שלהם שיש להם חיים חרא:\

זה ביכלל לא נכון !!

חברים החיים שלנו זה דבר מדהים!!!

לכולנו יש :

-מישפחה

-חברים

שהם יעזרו לנו להיתגברת על הקשיים שלנו

אז נכון שבחיים יש קשיים אנחנו צרכים לדעת להיתמודד איתם!

 

ולא להגיד קרא לי דבר רא אז החיים שלי בזבל כי זה לא נכון!!

 

 

מישפת לחיים :

בחחיים שלנו יש רגעים טובים ורגעים עצובים

נגיע אל האושר רק בדרך אחת :עם נדע ונקבל את הדברים

הטובים ואת  הרעים שלנו ולהבין שאלו  החיים!

 

 

 

זהוא מקווה שעזרתי לכם חחח

וסורי על השגיאות כתב חחח..

נכתב על ידי *שנינוש* , 12/11/2007 12:26   בקטגוריות :), אופטימי  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  *שנינוש*

בת: 31

ICQ: 323916426 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*שנינוש* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *שנינוש* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)