לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

little smile?


החיים שלי ומה שמסביב D:

Avatarכינוי:  little smile

בת: 32





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2008

היום יום הולדת!!


תודה לכולם על הבלונים המתנות והכל!!

מחר המסיבה..

נכתב על ידי little smile , 18/1/2008 14:44  
9 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Open mind... ב-1/2/2009 21:39
 



בשורה משמחת + הוא יכול להיות שלי : )


inter7802

 

היי כולם!!!

נפתח בבשורה משמחת - אינטר שלחו לי מכתב, שלחתי להם תפרטים שלי ובקרוב תגיע חולצת האינטר וה-50 שח!! ייאי לי..

השבוע הזה הולך להיות עמוס בטירוף!, לכן לא יהיו הרבה עידכונים..

הבנתי הרבה דברים החודש הזה.. גיליתי המון דברים על אנשים שבכלל לא יצא לי לדבר איתם והכי חשוב:

הבנתי שמי שאני אוהבת יכול להיות שלי

אין זאת הרגשה מופלאה.. חשבתי שממש כאילו לא יהיה בינינו כלום.. אני והוא זה לא הולך ביחד.. והכל..

אבל אין מה לעשות.. יכול להיות שיהיה משו בהמשך,

הוא לא איתי בבצפר אבל.. אני נפגשת איתו פעם בשבוע - לא רוצה לתת הרבה פרטים ו.. זהו : )

מקווה שבאמת יהיה משו :)

 

מאחלת לכולכם שבוע מקסים ומהנה מלא הפתעות ודברים טובים

 - אמילי -

 

נכתב על ידי little smile , 6/1/2008 16:55  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של beyond the mask ב-6/1/2008 20:29
 





1,644
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , יצירתיות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לlittle smile אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על little smile ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)