לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים



כינוי:  PrettyOptimistic_X

בת: 97





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


1/2008


ביום שישי באתי אל קטיה בשביל שתעשה לי גבות ותאפר אותי,כרפעליה יצא בןזונה.

היה אמור להיות יום הולדת 17 לארתור,אבל כמה בוגר מצידו הוא נסע ברגע האחרון לפתח-תקווה אני כולכך מרחמת על יאנה כוסעמק ערס,

אני עם הייתי במקומה מזמן הייתי מעיפה אותו קיבינימט. 

בקיצור הלכנו לרמבם,פגשנו את ג'ניה,ויטיה ואדבין והיתה וודקה ככה שלא היה משעמם

אבל בכללי היה סבבה אעש,חזרנו אני קטיונק,יאנקה ואולה באיזה 11 ככה ,

אגב מישהו יאמין לי עם אגיד שאני לא שותה יותר אלכוהול?

סתם מעניין איך זה היה להיות במצבי הרגיל וכולם מולי שיכורים מתים,חחחח קיצר לא אמרת כלום למה זה מזה לא אפשרי לגרום לי לא לשתות. 

והיום טולע הזמינה אותי ליער..

קיצר היה בנזונה קוקי,חוצמזה שנהרסו לנו כול הרגליים והכול,אבל שמעי איפה עוד תהיה לך הזדמנות לאכול בכוסות אה?

אני כולכך עייפה,ככה שפרשתי D::

 

 PEACE & LOVE 

נכתב על ידי PrettyOptimistic_X , 19/1/2008 20:56  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לPrettyOptimistic_X אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על PrettyOptimistic_X ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)