לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

בת 13 לא גבוהה במיוחד אוהבת לצעוק ולהראות לכולם שאני כאן לאמר את דעתי לא משנה אם היא חיוביות או שלילית היפר אקטיבית "יש לך קפיץ בתחת ?! " שונאת צביעות ושקרים אותו דבר לגבי : בנים חרמנים מדי בנות זונות מדי וילדים שנהנים מסבל והשפלה של אחרים


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007


טוב הגעתי לזה,

אני לא יודעת למה בדיוק -

אני הילדה הכי פחות כזאתי שתכתוב על עצמה ותפחתח את הלב שלה באינטרנט . אם הייתי חושבת שאי פעם יהיה מצב כזה הייתי חושבת שזה הזוי ...

הגעתי למצב בחיים שלי שאין לי עם מי לדבר וזה נורא , באמת , אז כניראה שאני אשפוך את ליבי כאן.

אפחד לא יודע שיש לי בלוג ואני גם לא יאמר אז זה בחיים לאפחד כי אם מישהו ידע זה כמו לאמר לו את איפה המפתח ליומן שלי.

אז עדיף שזה ישאר ככה - לא תדעו מי אני אבל אני כאן וזה העניין.

 

אוקי אז עוד מעט זה קורה - עוד 11 יום יש לי יומהולדת !#

זה אחד הדברים המשמחים שיכולתי לחשוב עליהם בזמן האחרון מאז שרבתי עם ה"חברה" הכי טובה שלי .

כאן מתחיל הקטע הכואב - הילדה הייתה ההפך מעכשיו : שקטה כזאתי , מופנמת אני לא יודעת אם לקרוא לה חננה או סתם ביישנית אבל בדיוק מה שהיא לא היום.

וככה אהבתי אותה - לצורך העניין נקרא לה X . אני יודעת שזה מטומטם אבל X הכי מתאים לה , כי X זה נעלם , לשעבר וזה מה שהיא בדיוק ! כמו ילדה אחרת כאילו שהיא הלכה הבייתה והתאומה הרעה שלה באה במקומה .

בקיצור - נשבר לי ממנה - היא נהייתה כזאת ילדה נצלנית וצבועה שזה דוחה בטירוף. פתאום יש לה חברות מכיתה ט' והיא שחכה מי היא ומי חברות שלה באמת.

בחיים לא הייתי חושבת שזה מה שיהיה , אה כן - ויש גם את חברה שלה = נקרא לה טלי . טלי הזאתי בכיה ט' יענו שנה מעלינו ואמא של טלי ושל X עלו ביחד מחו"ל והאבות של X וטלי הם בעצם חברים שנפגשו עם האמהות ויצא שכולם התחתנו .

יאללה סולחה ... נשמע מעולה ?! אז זהו שלא.

X מאוהבת בטלי הזאתי , סוגדת לה ,מעריכה אותה , מעריצה אותה , חולה לה על התחת !#@$#@%^&%&*%

ובאיזשהו מקום כל החברות מט' שיש לה וכל הבטחון שהיא פתאום תפסה - הכל בגלל טלי .

טלי טלי טלי טלי טלי טלי טלי כל היום אני שומעת טלי זיבלה לי את השכל על טלי שלה !

אז חלאס גם ממנה נמאס לי !

נכון , אני מודעת לזה שאני נשמעת דכאונית או סתומה אבל זה נכון באיזשהו מקום.

אני דכאונית כי זאתי שחשבתי שהיא חברה הכי טובה שלי התברר שהיא עוד פוסטמה מהשורה וסתומה אני כי לא הבנתי את זה קודם ונתתי לה לנצל אותי !

איך ?!

פשוט מאוד .

ניקח סתם דוגמא :

לפני חודש הייתי 3 ימים בבית - שפעת : חום כאבים אתם מכירים את הסיפור ...

עכשיו היא שכחה להתקשר ולבדוק למה לא הייתי כלכך הרבה זמן היא רק שלחה לי סמס ש"קיבלת 78 במבחן באנגלית" כאילו - לעזאזל למי אכפת ?!?!!?!? אני חולה - מתה בבית מחום ומרגישה כמו עוף מסותבב בתנור ולה רק אכפת מהציון שלי באנגלית

אז לעזאזל מי צריך חברה כזאת ?! לא אני זה בטוח .

מילא זה . עברנו שכחנו פסדר - מילא זה ביג דיל הא?

יום אחד אנחנו מדברות בטלפון ועל הדרך שאלתי אותה אם היה שיעורים במתמטיקה ואז מה היא אומרת לי ? " תגידי בא לך לעשות לי טובה ? אבל משהו שגדול עליך ?" אז עשיתי "נו" אז היא אומרת כזה " נכון השיעורים במטמתיקה ?" אז אמרתי לה שזה בסדר ושהיא תעתיק ממני ואז פתאום היא ואמרת לי " לא זה לא זה ... את יכולה להעתיק לי אותם כי ממש אני לא מבינה כלום ! "ואני לא יודעת למה אבל הסכמתי ואז פתאום אחרי חודש שהיא לא שלחה לי סמס מאז שהייתי חולה (על ה78 במבחן באנגלית למי ששכח) ורשום שם - "קטנה אל תשכחי להעתיק לי את השיעורים" אתם יודעים מתי פעם אחרונה שמעתי שהיא קוראת לי קטנה ?

לפני שהיא נהייתה כזאת צבועה , לפני שנה וקצת.

ומילא זה שאנחנו כבר מלא זמן בריב הייתי אצל חברה [אם אפשר לקרוא לה ככה כי אני עוד לא בטוחה שקשר לזה] ורשמתי לX מהאיסיקיו של החברה "השלמת עם *** ?" והיא אמרה "לא " אז רשמתי לה כביכול בהתחזות לילדה שהייתי אצלה "למה , אבל הייתן חברות כלכך טובות !" אז היא אמרה " יופי אין לי כוח שמנג'סים לי ! אם היא צריכה משהו שתגיד לי בפנים ... היא אצלך נכון ?!" ואז חברה שלי רשמ לא " לא היא הייתה והלכה מקודם " למרות שעוד הייתי אצלה .

וזהו מאז אנחנו לא מדברות אבל עכשיו זה ה- דבר , ומהיום אני באמת מבינה שאני שונאת אותה !

יש לי איזה ילש בשכבה שתמיד היה בינינו משהו , בכיתה ו' הוא אהב אותי ואז אני אהבתי אותו ועכשיו בח' הוא נפרד מחברה שלו, היינו ביחד בים והבנתי שאני מרגישה אליו משהו - וניראלי שגם הוא אלי כי בזמן האחרון הוא נחמד אלי והוא מנשק אותי בצוואר ! לא שאני יאמר שזה לא נעים פשוט ... תבינו לבד .

והיום הוא היה אצלנו בכיתה - סתם נדחף לאיזשהו שיעור ואז כמה דקות לפני הצלצול הוא עבר לשולחן של X ואמר לה כזה " בואי נצטלם " ולקח את הפלאפון שלה וצילם אותה . והיא שמה עליו יד וזה כלכך הפריע לי כי קינאתי גם וגם , מה היא חושבת לעצמה שהיא נהיית כזאת מגעילה ו... שונה . בעיקר שונה .

גם איתו יש לי איזשהי בעי האני די סגורה על זה שאני אוהבת אותו אבל אני עוד לא יודעת . אבל בקשר לזה אני לא מודאגת יותר מדי כי אני מאמינה שזה יבוא לבד.

 

אני לא בדיוק ילדה "מקובלת " למרות שאני שונאת את המילה הזאת ולא אומרת אותה אף פעם ... ואני ממש לא חננה שלא תבינו לא נכון אני כזה באמצע .

 

זאת אני ואלה החיים שלי .

 

בבקשה תגיבו זה חשוב לי מאוד .

 

יום טוב :]

 

 

 

 

נכתב על ידי , 28/10/2007 18:53  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29

ICQ: 123456 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל*This is me* אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על *This is me* ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)