לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

הבלוג שלי המחורפן שלי....!

היי אני נגה... ואני אוהבת לרקוד... ואני אוהבת את הכלבה המסריחה שלי!XD אני אוהבת להיפגש עם חברות... ואני מחורפנת.... לפעמים אני משתגעת.... ו... זהו!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

היא מעצבנת אותי!


אין לי כח אליה יותר! איך היא יכלה לעשות לי את זה?! אחרי כל השנים שאנחנו ביחד! איך היא יכולה ללכת ולדבר עליי ככה מאחורי הגב שלי?! ולהגיד עליי כאלה שקרים!... היא ניסתה לסכסך ביני ובין החברה הכי טובה שלי... (סתיו) והשנה היא ניסתה... ודיי הצליחה לסכסך ביני ובין רוני...! ולמה?! כי אני החברה הכי טובה של סתיו... ולא החברה הכי טובה שלה! (נכון דפוקה בשכל?!) והיא אומרת לרוני :"וואי... אני שונאת אותה (אותי) אני לא מתקרבת אליה יותר.. היא כזאת מגעילה...." ולמוחורת היא נדבקת לי לתחת כמו קרציה! (אולי בגלל זה יש לה ריח רע... חיחי ) ואני לא מאמינה עליה!!! איך...איך?! אין לה בושה?! ככה לדבר עליי? ואז להידבק ולרדוף אחרי?! הבנתם ת'קטע שלה?! כאילו כשהיא לא איתי.. היא מלכלכת עליי.... אבל כשהיא איתי... היא דבק אליי!!! היא ממש לא פסדר! אוףףף... בא לי לצרוח עליה! אני כבר בכיתי בגללה....! אוףףף... אנ'לא יודעת כבר מה לעשות...
נכתב על ידי $נוגית הצנחנית$ , 28/10/2007 21:10  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  $נוגית הצנחנית$

בת: 30

Skype:  נגה להב 




הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , נוער נוער נוער , מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל$נוגית הצנחנית$ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על $נוגית הצנחנית$ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)