לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

שטויות שכאלה.


התחשק לי, אז פתחתי (במובן התמים, טיפשים!)

כינוי:  Taka69

מין: נקבה

תמונה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

יו יו יו יא יא יא אהההההה##$^!!#^


היה לי יום כזה נהדר, חבל שגיליתי את זה רק בערב.

קיצר הייתה עבודה באנגלית. כן, אנחנו לומדים אנגלית בשביתה. חראאאא. איתיז ואני עושים את העבודה יחד והיום סיימנו אותה. סיימנו אותה ממש מהר, איזה וופי יו. אז עשינו בונוסים, זה היה דווקא נחמד. ואז היה לי שיעור קלרינט (כן, אני קלרניטנית. אני כזאת מגניבה.[יא רייט]) והלך לי ממש טוב. המורה שלי ישב בצד והתפעל. איזה מושי הוא בחיי, הרוסים האלה..^_^ ועוד שבועיים יש לי קונצרט אז זה די טוב שהוא התלהב בהתחשב במצב. כן, זה מעולה אפילו הייתי אומרת. ואז נפגשתי עם מיין וזה גם היה ממש כיף. אני נורא אוהבת אותה לאחרונה וזה מגניב. למה זה מגניב? כי אני החלטתי! אז אה אה לכם. אז דיברתי עם אמא שלי והיא שאלה אותי איך עבר עליי היום, אז סיפרתי לה. ואז הבנתי שהיה לי יום נהדר כזה יו. וגם יותר מאוחר איתיז בא אליי והיינו נורא אוהבים וחמודים. היה כיף, if you know what I mean ^^ (וואי גיליתי שאני לא יודעת לרשום mean.. או שאולי meen? או..איכסה אנגלית. קיצר הבנתם אז סבבה).

אמרתי לכם שאני אוהבת שוקו? בא לי לשתות אבל ההורים ישנים וזה בטח יעשה רעש ואין לי זין שהם יכעסו עליי וזה.

רוצים שאלון? בטח רוצים! קבלו D:

 

מה קורה?סבבה (:

מה השעה? 1:38

שיקרת בשאלה הקודמת? אין לי סיבה ממשית לעשות את זה.

בת כמה את?ששש.. זה סוד! אני אגיד רק לכם, אל תגלו. אני בת 16 ו-4 חודשים.

איזה כתה: יא. למישהו יש בעיות עם זה? כן? כן?! טוב, סבבה.. מה אתם רוצים?.

מה את לובשת עכשיו? חתיכת סוטים. אז מה אם אני ערומה?

את חושבת שתשובת לשאלה הקודמת עניינה אותי? כנראה שלא הייתם שואלים אם לא.

למה החלטת לענות על השאלון? כי זה כיף יו D:

האם תפרשי באמצע? אני קצת עייפה אבל אני אדבוק במטרתי.

^_^? לא! ^^

מה הייתה תשובתך לשאלה הקודמת? תסתכלו למעלה ותראו.

איך תגדירי את עצמך, יפה/חכמה/מכוערת/שמנה/רזה/אחר? כוסית אש, יפה, חכמה, רזה, מושלמת קיצר XD

מעריצה את טוקיו הוטל? הם כאלה גייז ><

מה תעשי אם ביל קאוליץ יבוא אליך באמצע סרט ויגיד לך "סליחה המקום הזה שלי"? אגיד לו שזה לא ואתן לו בעיטה שתעיף אותו לקצה השני של האולם. אני מזה חזקה לייק שיו.

 

 

אסוציאציות:

דף:עט

תחתונים: חזייה

קונדום:סקס

בנים: איתיז

(*_*): XDDDDDDDD

בנות: רגשות

גוסטאב: שללה

חמור: אי-אה (נו הקול הזה שעושה חמור..וגם אי-אה מפו הדוב)

קקי: חרא (כמה מקורי)

פיפי: קקי.

ביוש: פקצות.

 

 

צבעים:

מה הצבע האהוב עליך? כחול

מה הצבע השנוא עליך? גררר.. כל הצבעים הזוהרים למינהם.

מה את אומרת על ורוד?תרחיקו את זה ממני איכססססס. סתם אין לי משו מיוחד איתו ואין לי משו מיוחד נגדו. לא צרי להגזים איתו..

ועל שחור?צבע יפה. מרזה P:

מה צבע העניים שלך? חום

את אוהבת את הצבע שלהן? סבבה כזה, אני יודעת?

מה צבע השיער שלך? סגול ואדום וכתום וורוד וירוק ובעיקר אף אחד מהם. חום וקצוות שהיו פעם אדומים ועכשיו זה נראה לי סוג של כתום-ורוד.

מה צבע התחתונים שלך? יא חתיכת סוטים! אז מה אם אני ערומה?

מה צבע החזייה שלך? אוף.... לא מבינים כלום אתם!

 

ולסיום..

נהנת מהשאלון? בקטנה כזה.

איך קוראים לך בכלל? לאיודעת!!! אמאלה! איבדתי את הזיכרון שלי!#$^

לי שרון אם התעניינת:לא ממש..אבל שיהיה

מה השעה עכשיו? 1:46

כמה זמן הוא לקח? נו אני 4 יחידות מתמ', תחשבו בעצמכם טיפשים.

האם תמליצי לחבריך עליו?צ'וקומוקו בריבוע.

האם את נוהגת להשתמש בביוש? איכסוש.

מה עדיף ביוש או בהביי? בייביי P:

טוב אז ביוש/בהביי: ביי!

 

נכתב על ידי Taka69 , 1/11/2007 01:28  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





64
הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לTaka69 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Taka69 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)