לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

~sapir's blog~


אני ספיר,12 אשדוד,בלוג זה יספר עליי,על חיי ועל עוד מלא מלא דבריםם


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2007

פרק 2


פרק 2

 

אני:"מה את אומרת לי להסתובב?כדי לראות את חבר שלך?!?"

 

היילי:"גם....."

 

אני:"ואת מי עוד?את נינט טייב???"

 

היילי:"לא...מי שאיתו..."

 

הסתכלתי על מי שהיה עם חבר של היילי,אושרי,פתחתי את הפה ולא האמנתי למראה עיניי...

הוא היה גבוהה,עם עיניים חומות-דבש,שיער חום-שחור שמגיע לו עד העורף,מגולח,והיה לו חיוך-כובש לבבות!!!ידעתי שהתאהבתי בו...בכל זאת,בנאדם כזה לא רואים כל יום.....

 

רוית:"מה קרה?נדלקת על חבר של אחי?"

 

אני:"הוא חבר של אחי????"

 

רוית:"אכן כן"

 

אני:"ורק עכשיו את אומרת לי??"

 

רוית:"למה?מה קרה?"

 

אני:"תסתכלי איזה חמוד הוא ^_^

 

רוית:"בעיניי-הוא לא משו"

 

אני:"זה כי הוא חבר של אח שלך,אינשטיין"

 

רוית:"גם..."

 

אני:"ומה עוד??"

 

רוית:"אני מעדיפה את אחיך"

 

אני:"פיט?"

 

רוית:"לא,בכלל לא...דפוקה"

 

אני:"תודה רבה על התמיכה באמת"

 

רוית:"בבקשה : ]"

 

אז ככה-היו לי שתי חברות הכי טובות:מורן[שתהיה בהמשך]

ורוית.

רוית בת 15 וחצי ומורן בת 16 כמעט

ושוב-אני הכי קטנה ><"

אני:"את מאוד מצחיקה..."

 

רוית:"באמת?"

 

אני:"תני לי לחשוב....לא!"

 

רוית:"יואו איזה מבאסת!!"

 

אני:"אמרו לי את זה פעם"

 

רוית:"אם אמרו לך את זה פעם,זה סימן שזה נכון.."

 

פיט:"ספיר?"

 

אני:"מה?"

 

פיט:"אתן בבקשה-מוכנות להפסיקה לריב??"

 

אני:"טוב..."

 

אחרי שתי שניות,מי שהיה עם חבר של היילי ניגש אלי,

 

ואמר:"היי,אני רן,ואת?"

 

אני:"א..אנ..אני ס..ספ..ספיר"

 

*בדרך כלל אני מגמגמת שאני רואה מישו ממש ממש חמוד*

 

רן:"בת כמה?"

 

אני[בלי לגמגם]:"15,אתה?"

 

והיילי נדחפה ואמרה:"יש לך עוד 3 ימים יומולדת,זה אומר שאת עדיין בת 14"

 

אני:"מזה משנה?זה קריטי לומר שאני כבר בת 15??"

 

היילי:"תני לי לחשוב.......כ..."

 

רן קטע אותה ואמר:"חח,זזה לא קריטי,ואני  בעוד שבוע בן 16"

 

אני:"מאגניב ^_^"

 

רוית:"אני רואה שהסתדרתם יופי טופי..!"

 

אני:"תעשי לי טובה-לכי לאחי ותדברי איתו קצת...והיילי-דברי עם חבר שלך או שתתנשקי איתו,לא יודעת מה רק אל תהיי פה..!

 

היילי:"לזה אני לא יכולה לסרב"

רוית:"לזה אני לא יכולה לסרב"

 

רן גיחח....

 

אני הסמקתי...

 

ואז...הוא התקרב אליי...והצמיד לי נשיקה עדינה..!

 

זה היה רגע קסום וכולם הסתכלו עלינו עד שג'ו,אנדי ופטריק הפתיעו את פיט

 

ומשום מה-רוית צחרהה וקפצה

 

רוית:אהההה פול אאוט בוי....עומדים...מ..מו..מולי-אהההה זה כמו חלום שמתגשם

 

פיט:"חשבתי שתבואו בערב,מה קרה?"

 

ג'ו:"הקדמנו,זה לא טוב?"

 

רוית:"זה מאוד טוב.."

 

אני:"רוית?"

 

רוית:"אע?"

 

אני:"אלה בסך הכל פול אאו..אויש נו באמת,תבלי,קחי את הרגע,הרי זו ה-להקה שאת הכי הכי אוהבת"

 

רוית:"צודקת בהחלט"

 

רן:"אז...ספיר?"

 

אני:"כן?"

 

רן התקרב אליי והצמיד לי עוד נשיקה..והפעם-אני ממש ממש זרמתי

עד ש...

נכתב על ידי sapir_azulay_rulzzz , 15/12/2007 13:12  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פרק 1..


פרק 1

 

13:23 בצהריים *מן הסתם*

 

אני,ספיר,כרגיל יושנת בעודה השביתה מתמשכת בכיףף...

 

אני:חרררר...פששש....חרררר...פששששששש...חרררר...פששש

 

פיט:"נו מה?תנחרי כל היום?"

 

-אין ממני תגובה-

 

בעוד שפיט על האייפוד שלו,אני יושנת....

 

פיט:"גם דרך האוזניות שומעים אותך נוחרת!!"

 

-עדיין אין תגובה-

 

פיט:"יאללה איתך גם כן!"

 

-שוב,אין תגובה-

 

פיט קם,ראה שיש דיסק בסטריאו שלי,ושם על פול ווליום את השיר-"bleed it out"

של לינקין פארק...

 

אני,קמה בהיסטריה:"איפה,מי,כמה,מה?פיייייייייט!!!צרחתי בשמחה,בעודי קופצת עליו..!"

 

פיט:"את יכולה לרדת אולי מהגב שלי??"

 

אני:"אה כן,סליחהה...."

 

אז ככה,פיט-הוא אחי הבכור...!

אנחנו 3 אחים,ואני הכי קטנה ><"

פיט,היילי ואחר כך אני....

 

פיט-בן 18 וחצי

 

היילי-בת 16 וחצי

 

ואני?אני בת 15....טוב אז ישלי עוד 3 ימים יומולדת 15!זה לא קריטי להגיד שאני כבר בת 15......!

 

פיט:"נו?מה ככה?"

 

אני:"אחי הבכור חזר לחופשונת בת שבועיים מהצבא,היילי[צרחתי בכוונה],לא מחזירה לי את הדיסק של "גוד שארלוט" , השביתה משעממת....עוד משו ששכחתי?"

 

 

 

פיט מגחך:"אהמ....לא,לא נראלי..."

 

אני:"חחחח.....דביל..."

 

פיט:"א...נ...י....?"

 

אני:"נו אני שונאת שאתה עושה את זה!!"

 

פיט:"א..ב..ל,ל...מ...ה א...נ..י?

 

אני:"תיזהר כל עוד אתה חי...[מביטה בו במבט ערמומי XD]"

 

פיט[עונה ישר]:"אוקיי"

 

אני:"כלב טוב פיט,כלב טוב!"

 

היילי:"לא,שניכם התחרפנתם-או שאני מדמיינת?"

 

אני:"לא שמעת על לדפוק???"

 

היילי:"טוק,טוק טוק..,אפשר להיכנס?תודה"

 

אני:"חיחיחי....מצחיק מאוד...."

 

היילי:"נכון?"

 

פיט[ביחד]:"לא"

אני[ביחד]:"לא"

 

היילי:"יואו איזה מבאסים..!"

 

פיט:"נכון"

אני:"נכון"

 

פיט:"יאללה,את באה?"

 

אני:"ל....................?אתה יודע,אתה יכול לפרט......."

 

פיט:"לקניון!הנה-פרטתי"

 

אני:"חיחי"

 

 

כעבור שעה וחצי

 

 

פיט:"היית לוקחת את כל היום היילי,למה לא?"

 

היילי:"סליחה שלא מצאתי את החולצה של MCR"

אני:"היית חייבת דווקא את החולצה הזאת?"

 

היילי:"משום מה ספיר-כן"

 

אני:"פיט תעצור אותי מהר,למה אני עומדת להחטיף לה סטירה מאוד מאוד לא הגונה!!"

 

פיט:"למה לתפוס אותך?אני אעזור לך!!"

 

היילי:"טוב תרגעו!!מה קרה?כאילו הפסדנו את הסרט..!"

 

אני:"היילי,לידיעתך-באמת הפסדנו את הסרט!!"

 

היילי:"אההה"

 

אני:"בהההה"

 

פיט[בלי קשר]:"גההההה"

 

היילי:"מה אתה קשור?"

אני:"מה אתה קשור?"

 

פיט:"טוב מה?רציתי להיות חלק מההרמוניה המשותפת שלכן..."

 

היילי:"דביל"

אני:"דביל"

 

אחרי שנייה אני והיילי אומרות:"שלא תעז לעשות את הפרצוף של הכלב המסכן!!"

 

פיט:"טוב בסדר!!איי איי איי,מה כבר קרה??"

 

ואחרי שהגענו לקניון,פתאום משומקום צצה לי רוית!

 

רוית:"בוווו!!"

 

אני[בציניות]:"אני אמורה לפחד?אה נכון,אמאל'ההה"

 

רוית:"חי חי חי,מצחיק-משו"

 

אני:"תודה גמאני שמחה לראות אותך!"

 

רוית אחרי 2 שניות-קולטת שפיט עומד מולה...

 

רוית:"אההההה א..את..אתה פ...פי..פיט מ..פ..פול א...אאוט ב..ב..ב..בוי!!!"

 

אני:"כאילו שלא ידעת שהוא אחי!"

 

רוית:"טוב נו מה את רוצה?"

 

אני:"אהמ....אנ..."

רוית קוטעת אותי באמצע..

 

רוית:"לא אכפת לי...."

 

פיט:"היי,נראלי..."

 

רוית:"ג'ו פה?אנדי?פטריק???"

 

פיט:"לא..הם אמורים לבוא אליי אחר כך,בערב...."

 

פיט:"בוא'נה אחותי החברה שלך-כאיל בחיים לא ראתה אותי"

 

אני:"היא באמת לא ראתה אותך פנים מול פנים"

 

פיט:"צודקת"

 

היילי:"ספיר,תסתכלי מאחורייך"

 

הסתובבתי וראיתי את......

נכתב על ידי sapir_azulay_rulzzz , 15/12/2007 11:23  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



קליפפ 4 כדי שרוית לא תחרפן אותי!!


 

והוא....דה טייק אובר דה ברייק'ס אובר

 

[שתדעו-אני ל=א עושה לפי הסדר שרשמתי את הקליפים!!]



 



 



 



 



 



 



 

 



 

איזה כלב מאמיייי ררר

 



 



 

 

נכתב על ידי sapir_azulay_rulzzz , 9/12/2007 21:51  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

Avatarכינוי:  sapir_azulay_rulzzz

בת: 28

ICQ: 317786733 

תמונה




453

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לsapir_azulay_rulzzz אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על sapir_azulay_rulzzz ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)