לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה


אני אוהבת למקמק! בואו תמקמקו איתי ביחד! 3 4 ו... מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..מק..


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

6/2009

יהי זכרה ברוך :/


למטה:(((((((((((((((
נכתב על ידי im milmukit! meek meek meek! , 7/6/2009 19:17  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



יהי זכרה ברוך :/


"אמא יקרה , לפני שאת נכנסת למקומך באדמה .... רציתי להגיד לך ש....."

 

 

אני מתכוונת להמשיך את השושלת המשפחתית!!!!

כמו שאמא כתבה פה בבלוג....

 

~~~~~~~~~~~~~מעבר לעבר~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

מקמוקית:"בתי לקלוקית, כשאני לא אהיה פה בצורה של שוקולד נמס בכוס של קולה שממקמקת לאור הסערה הנשפכת דרך תעלת סואץ, המשיכי את השושלת השוחה בתוך חלב מיובש עם גושים שנמצאים בחלל החיצון."

(זה נאמר באותו זמן שהיא שוטפת כלים ומצחצחת עיניים לגרב שלי וכשהיא אמרה לי את זה פשוט בכיתי)

 

~~~~~~~~~~~~~חזרה להווה~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

רגע לפני שהכניסו אותה לאדמה, אמרתי לה: "אמא, תפסי!!!" ..........

היא תפסה! ואז היא שוב מתה...

מה שזרקתי לה היה..... האם פי שלי, שתשמע שירים גם בעולם הבא... ותיזכר איך היא עלתה לארץ דרך הובלת נכים במטוס טיטאניק ששיתף פעולה עם הנאצים והגסטאפו יימח שמם

רגע לפני שהיא התפגרה היא שמה לי מתחת למיטה קלטת סתרים מסתורית שצריכים לאכול אותה יחד עם שום פלפל ושמן זית ואז ללכת לשירותים בדיוק 2 דק' ולהוציא אותה שלמה מהאף!

אז הוצאתי את קלטת הסתרים שאמא מקמוקית שמה לי מתחת למיטה (המיטה שלי) ועשיתי את מה שצריך לעשות (אכלתי אותה יחד עם שום פלפל ושמן זית ואז הלכתי לשירותים בדיוק 2 דק' והוצאתי אותה שלמה מהאף!)

בקלטת ראו את אמא משחקת עם ברווז ושועל מפלסטיק תופסת-מחבואים תוך כדי שאמא טסה במטוס ללא טייס.

המטוס ללא טייס היה מטוס בלי טייס!

בקלטת אמא מספרת את ההסטוריה של המשפחה ואיך היא עלתה לארץ...

"סתיו, שנת 204 בשעה 28:15 לפנות ערב בפרוץ מלחמת העולם השלישית שהייתה בדרך כבר למלחמת העולם הרביעית משהו התחיל לזוז בין האשכים של אבא... 'אוי!! מי יצאה?!?!?!' 'זאת אני, מקמוקית!!!!!' אבא היה מאוד שמח כי הוא ידע שתצא לו בת אחרי 50 בנים. אבא היה אדם מאוד שמרן, הוא שמר על האשך היחידי שהיה לו, שהצליח להצמיח 3 שערות שנשרו אחרי דקה. אבא גם היה בתול.

כשהייתי ילדה קטנה (בערך בסביבות גיל 20) כשהייתי צריכה להתגייס לצבא הנאצי ששירת במקדונלדס בתור מנקה רוסיה בשירותי הנכים.

יום אחד ניסיתי לטבול את הראש באסלה ואז ראיתי כריש שכמעט אכל אותי.

זה היה מפחיד.

באמת.

לאלא , באמת באמת!

בגלל זה אח"כ הפכתי למרוקאית.

אבא לא היה בעד גיוס לצבא M והוא חשב שהגיוס יביא הפסקת חשמל לבית.

אני הבנתי אותו..

באמת שהבנתי..

אבל הרגשתי שאני צריכה לקנות ארוחה ב-10 שקל, ככה שהמדינה תוכל לקנות כרטיס טיסה לארץ ישראל.

הרגשתי עצובה!

הרגשתי בחילה!

הרגשתי מחילה!

הרגשתי בתולה!

הרגשתי עייפה!

הרגשתי אבודה!

הרגשתי עבודה!

הרגשתי בודדה!

(הרגשתי שאני צריכה סקס!&^@*&%^@*&$%^@#@$ עכשיווווווווווו*&^@&#%@%^^&%$@#@#&%^#@&)#@%@#&)#@$)

הרגשתי חסידה שנפלה אבן על שדה. (השד השמאלי שלה)

אחרי שנתיים (בגיל 30) התאהבתי בכדור שוקולד מקסיקני שקיפץ על הרים ושלגות בים הפרסי שרצה גם הוא לבסוף לברוח משם לארץ ישראל.

אז ברחנו ביחד... הרגשתי בשחקים...

עשינו סקס בתוך הבית של פיסטוק... המחסן של ברוך... כל הדברים השוויםם/m\

יום אחד הוא אפילו ירד לי.... ואז הוא השתין לי על העין....

זה היה כ"כ כיף....

הרגשתי שאני עפה.....

הרגשתי שאני שוחה.....

הרגשתי אורגזמה......

בכל מקום.....

בציפורניים....

באוזניים.....

בשיניים.....

במעיים.......

פשוט הרגשתי...... מושלמת."

 

המשך יבוא....

 

אני עצובה מאוד על אמא שלי....

אני צריכה  תגובות....

בבקשה?:(

 

יהי זכרה ברוך :/

 

טוב אז ביי ביי

נכתב על ידי im milmukit! meek meek meek! , 7/6/2009 18:20  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  im milmukit! meek meek meek!

מין: נקבה




2,588

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לim milmukit! meek meek meek! אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על im milmukit! meek meek meek! ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)