לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

"אופטימיות היא השקפת עולם הרואה בעולמנו מקום חיובי במהותו."


"אין לראות את הדברים היטב אלא בלב בלבד. כי הדבר החשוב באמת סמוי מן העין."

Avatarכינוי:  עדידופלצת. D:

בת: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

12/2007

פוסט סגירה.


מצטערת, אני סוגרת את הבלוג.

זה לא בגלל אף אחד ממכם, לא תגובות, לא חברות מישרא, לא פדופילים,

כלום. אני פשוט רוצה פרטיות.

לא שכולם מסתכלים מה אתה כותב.

ובייחוד שיודעים מי אתה.

אתם מוזמנים להגיב כמה שבא לכם, אני יכנס כדי לענות על תגובות.

אחרי שסגרתי פתאום כולם אמרו לי 'מה, אל תעשי את זה'.

זה נראה כאילו הייתי מגיעה להרבה תגובות.

הבלוג נשאר פתוח, אני לא מוחקת אותו.

בכ"ז, צריך זכרונות, לא ?!&

עד כאן בפעם האחרונה,

עדידופלצת. D:

 

עריכה: לא, לא סוגרת בגלל הכתבה המטומטמת הזה.

אני עדיין בישרא.

וגם לא סגרתי בגלל אף אחד, וגם לא בגלל תגובות מטומטמות !@$&^$%$%

אלא בגלל שנמאס מהבלוג המזויין הזה.

מצטערת על 'המילה הלא יפה' אבל נמאס. מהכל.

נמאס גם מהילדים שפורשים בגלל כתבה. אם לא תתנו פרטים, לא יקרה לכם כלום.

מה אתם בלחץ ?!!? מה אתם חושבים שישר רוצים לטריד אותכם ?

זה ממש מצחיק אותי, איך שפתאום כולם פורשים, אתם חושבים גם שהוא מחכה לכם מתחת לבית ?

ממש לא. מאז הכתבה המטומטמת הזאת, כולם פרשו.

זה מטומטם !! ואתם לא מבינים את זה, פשוט די.

 

 

עריכה: inter8999

נכתב על ידי עדידופלצת. D: , 18/12/2007 21:39  
17 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



מבחן בהיסטוריה, של"ח ומפגש ישרא ^ ^




היום היה לי מבחן בהיסטוריה [וגם בשל"ח].

והיה דווקא נחמד. אבל במקום 'משטר פרלמנטרי' כתבתי 'משטר פיאודלי' D:

והמבחן היה קשה.

וגם, היה לי היום מבחן בשל"ח [שיעור לא חשוב]

ועשיתי שליפים, כתבתי על היד איפה נמצא כל דבר ואיך קוראים לזה.

הייתי צריכה לבוא ללוח ולצייר את מפת א"י ולכתוב מה זה כל דבר, [נגיד- מישור החוף, ההר, הבקע].

וערים שהיא אמרה וכל מיני כאלו.

ואז היא אמרה שזה ה'לפני' המבחן והיא אמרה גם "את יותר טובה ממה שחשבתי" היא חושבת שאני מטומטמת כי היא נתנה את המבחן רק לי ולעוד 2 ילדים.

כי היא טוענת שלא הקשבתי, ואני כןןן !! עובדה שאני יודעת !!!!!1 DDDDDDDDD:

~ ~ ~

אם אתם תוהים למה כתוב תמונות מהמפגש בכותרת ואין תמונות, זה בגלל שאני מורידה מסנג'ר חדש וזה צריך להפעיל מחדש את המחשב.

אז אני יעלה את התמונות אח"כ.

ביי בינתיים 333333333>

 

עריכה: היי, סתם יש לי חשק לעדכן.

לא ממש עידכון, סתם עריכה קטנה, לספר מה היה לי היום !!

קמתי היום בבוקר לסיור בשל"ח, עם כאבי גב  מ ט ו ר פ י ם  ופשוט לא יכולתי ללכת.

אבל אמא שלי אמרה שזה לא נורא ובכ"ז יצאתי.

הגעתי לכיתה והרגשתי שאני לא יכולה לזוז, אבל העדפתי לצאת כי אם לא, אני נשארת ללמוד.

בקיצור, יצאנו והגענו לכל מיני מקומות עד שהגענו לאיזה מקום שקוראים לו 'חפצי-בה'.

ואז חפרו לנו על זה קצת.

עברנו לביתן אחר ובו היו משאבות מים מפעם, ואז התחיל לרדת גשם, וזה התחזק אז המורות אמרו שלא נלך למסלול.

כ"כ שמחתי @$#^$

לא רציתי ללכת למסלול בכלל, ובמיוחד עם הכאבי גב.

אז עלינו לאוטובוס ומיכל ישבה לידי, ופילחנו אוכל לאוטובוס (למרות שאסור) XD

בקיצור, הגנו שעה וחצי לפני הזמן שהיינו צריכים להגיע הבייתה, וחצי שעה לפני שהיינו אמורים לסיים ללמוד.

אין לי כוח ממש לכתוב כי אני עושה הרבה דברים במחשב.

מוחע, חתימה נחמדה שעשיתי בשניה P;

נכתב על ידי עדידופלצת. D: , 14/12/2007 12:22  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



פוסטתמונות P;


שלוםשלום, כאן יובליזם. עדידי אצלי והיא עסוקה בלחטט לי במצלמה ובלמצוא משפטים חכמים.

בקיצור, הקקי הזו הצטלמה עם בועז מעודה. ועם עוד סלבים אחרים שממש לא מעניינים אותי. טוב יש מצב שהם כן אבל רובם גרים לידי

[אממ, הופעתי בכיתה ג' עם יב"ז וגיא זוארץ מנוי בקאנטרי שמול הבית שלי. ניקי גולדשטיין היה בפספוסים מול הבית שלי,

ככה שרק את רן דנקר ואת חן אהרוני לא ראיתי. אה, וגם את ממ"ב, אבל היא לא מעניינת אותי.]

נו נעבור לתמונות ולקנאה שלכם

בינתיים אנחנו מתווכחות אם בשיר שווים של רן דנקר כתוב נחל או נחת. [נו עדי יא קרציה רשום נחל! בדקנו השנייה בשירונט! ]

שלהללהלהלההלהלה, דודידו החציל המעופף/הדינוזאור העצבני

שמגחכך עכשיו, ויובליזם שאוהבת לצעוק על דידי 3>

עריכה: האעאעאעעע,

הייתי במפגש וראיתי תריליארד אנשים מושיים וסקסיים 3>

היה כ"כ כייף.

וגם ישנתי אצל יובליזם (מוחע, עשיתי לך דווקא XD) עם אלכס, והיה כ"כ מצחיק !$&%*^#%^$%6

ויובל צריכה לשלוח לי את כל התמונות שלנו יחדיו (וכמובן עם אלכס),

ואז אני יעלה את כולם לבלוג.

כשחזרתי הבייתה, נרדמתי P;

הייתי כ"כ עייפה. כן, אחרי שישנתי שנים למרות שאלכס ויובל לא נתנו לי לישון DDDDDDD:

טוב, אני עפתי 'לנשנש' אוכל,

אוהבת,

עדידופלצת. D:

[שהמציאה את הכינוי הזה עם אלכסופלצת ויוביפלצתXD]

ותתרגלו לכינוי החדש שלי, כן ?!&

 

עריכה [1]: אני פשוט מרמה את עצמי.

אני מטומטמת, טיפשה, מפגרת, הכל !!@# אני מעתיקה מכולם ולי זה לא מזיז.

במיוחד ממך, הילדה שאני הכי אוהבת בעולם, אולי אני יפתח בלוג בדיוק כמו שלה וזהו 1?!?!??!

למה ? למה אני עושה את זה לעצמי, ולה.

בסוף היא תשנא אותי !!!!!!1

 

חרא בלבן !#@%#$&^

 

נמחק.

 

זה כ"כ נכון, רק חלק מהדברים.

אני יודעת על מי מדובר כי דיברנו על זה. זה פשוט מגעיל אותי. S:

~ ~ ~

כתבו לי בתגובות שאני שחצנית כי שמתי את התמונות.

אז מה, תחשבו ככה, אותי זה לא מעניין !!

אני שמה את הדברים האלו בשבילי אולי קצת בשבילכם.

אבל אני לא חייבת לאף אחד כלום. אני פורקת פה מה שיוצא.

ואני פשוט טיפשה.

יש מצב שינוי כללי לבלוג

וכשאני אומרת שינוי כללי, אני מתכוונת או שאני ישנה אותו בפנימיות וחיצוניות.

או שאני פותחת בלוג אנונימי. S:

נכתב על ידי עדידופלצת. D: , 9/12/2007 13:43  
59 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

9,317

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לעדידופלצת. D: אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על עדידופלצת. D: ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)