לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

*It's my life so fuck you*


It's my life i chose to. it's my life so fuck you

Avatarכינוי: 

גיל: 30

MSN: 





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

3/2009

אני מפחדת X_X


אני ממש מפחדת מזה
כל כך
אני לא יכולה להסביר אפילו למה
זה פשוט.. גדול ומפחיד
ומחייב
ו.. גאד אני מפחדת

לא. אני אעשה את זה
אני אצליח לעבור גם את זה=/
זה לא נורא כמו שזה נשמע
זה בסך הכל...
כלום
עוד איזה מהמורה בדרך


סעמק .
אני לא בנויה לחרא הזה><"
נכתב על ידי , 12/3/2009 21:18  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



תלכי לפנימיה. תעופי לנו מהבית.


כן טוב.
אז ההורים שלי הם לא מעריצים של גידול ילדים
במיוחד לא ילדים כמוני
שמתלבשים כמו "זונה" ומתאפרים כמו ,זונה"
ועושים עגילים בכל מני מקומות
~~טראגוס חדש =] יאי לי~~
אז- תקחי את עצמך, ותלכי לפנימיה
לא רוצים לראות אותך פה יותר

אין בעיה חתיכת חארות.
אני אצא מהבית ואחזור ואאמלל לכם את החיים
אני אהיה לבושה כמו זונה אמיתית
אני אסריח לכם את הבית מסגריות
ואני אהיה מחוררת כל כך שאתם לא תראו אותי

אני שונאת אותכם.
כל כך כל כך כל כך.

נכתב על ידי , 6/3/2009 17:25  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





הבלוג משוייך לקטגוריות: תרשו לי להעיר , יצירתיות , אהבה למוזיקה
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לAttention Whore אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Attention Whore ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)