לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

היא הבחורה שלי.....


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


10/2007

בנות


כשהגעתי לבית הספר החדש ראיתי ילדה בשם דניאל בהתחלה לא התיחסתי אליה אבל עם הזמן הבנתי שאני מתחיל לחבב אותה הקשר שלו התחיל כאשר היו פעילוית בשכבה ורק כך אני הכרתי אותה ממש. תמיד היינו עושים את הפעילוית יחד והינו מתחברים לאט לאט באיזו שלב הבנתי שאני אוהב אותה וכאשר הבנתי שהיא גם אוהבת אותי הצעתי לה חברות היא לא הסכימה והבנתי שהיא לא אוהבת אותי. היה לנו טיול צופים והיה מכות בי שני החברים שלי. ואני וחבר אחר צחקנו ואז דניאל צעקה אלי ואמרה '' מה אתה מטומטם'' היא אמרה את זה מפני אתם יודעים מכות זה לא צחוקים. ואז היא הלכה לכיוון שלי כדי לראות מה קרה והיא עברה לידי אז נעגתי בה כדי לא להחליק ולמות אז היא אמרה לי '' עזוב אותי אידיוט'' וחבר שלי זה שצחקתי איתו בה אל דניאל ואמר לה '' אבל אריק לא עשה כלום'' אריק זה אני אבל הוא התכוון כשהוא אמר אבל אריק לא עשה כולם הוא התכוון לזה שאני לא רבתי מכות רק הסתכלתי ואז ששאלתי אותו ''מה היא אמרה לך'' הוא ענה לי שהיא ענתה לו: בסדר בסדר ואמרתי מה זאת אומרת הוא אמר לי שהיא מצטערת אל זה שהיא צעקה אלי. עבר הזמ ועם הזמ התחלתי לא לחבב אותה היום אני כבר להכי אוהב אותה אבל אני לא יודע למה יש לי הרגשה של אהבה בזמ השנה הקודמת הצעתי לה חברות יותר מהחמש פעמים והיא תמיד אמרה לא השנה הצעתי לה פעם או פעמיים ונחשו מה היא עוד עוד הפעם אמרה לא. היום היה לנו משחק מול הכיתה שלה כרגיל הפסדנו אבל נורא שמחתי בגלל שהצלחנו לפסול אותה אני לא יודע למה שמחתי אבל שמחתי.
נכתב על ידי ariktr , 29/10/2007 19:20  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  ariktr

בן: 27

Skype:  artredler 





© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לariktr אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על ariktr ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)