לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

מכירים ספר עם תשובות לכל השאלות?

כותבת למי שמבין אותי...יש כאלה? כן...עוד אחת עם בעיות משלה?!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

אני בעננים...


אוקיי עידכונים חמים:

'השלמתי' עם ההורים שלי כידוע לכם..

ו..הסכימו שייתנחלו אצלי..

ועכשיו כל החברה שמחים וזה כיף..

וכולם נהנו אתמול ולא הייתי XS...!!

אבל..

נפגשתי עם חבר שלי..והיה נחמד הסתובבנו ודיברנו!

והיה חביב ביותר...!

אממ...מה עוד?!

אמרתי שיש לי עידכונים אבל שכחתי מהכל!!

אז שאני איזכר אני אכתוב חח!

 

[[ *-* שאלה..:אני כותבת כל הזמן עם הרבה נקודות נכון?..חח כולם מתלוננים עלי חח XDD   *-* ]]

 

מישעע...[=

 

 

נכתב על ידי , 1/11/2007 21:12  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



הסכם שלום...


הנה אנחנו מגיעים להסכם שלום...

אחרי ריב קשה עם ההורים שלי,

יש סימנים להדברות..

דיברתי עם ההורים שלי ואנחנו מדברים והם מתחילים לשאול-

'מישל מה קורה בזמן האחרון?! השתנית...'

וכל מיני דברים כאלהה..

אמרתי להם שאני פשוט רוצה להפגש עם כל החברות והחברים שלי

שנמאס לי כבר שהם מגבילים אותי ביציאות.

הם אמרו שאני יוצאת יותר מדי,

ואמא שלי אמרה שאני כל הזמן איתם,

ואמרתי לה שאפעם לא היה לי קשר כזה כיפי עם חברות וחברים!

ובאלי לשמור עליו..

והיא אמרה שבסדר ואני אוכל להזמין אותם להתנחל אצלי!

יואו אני לא מאמינהה...

קמתי עם תחושה טובה היום!!

ונגמרו ימי עבודה בצופים!!

ונותר רק הטיול בשבת... XS

ודרך אגב כמו שאמרתי לכם כבר ביום שבת אני וחבר שלי חודש ביחד!

ו...

לא נפגשתי איתו בכלל!!!

ואתמול כולם היו אצל חברה שלי כולם ישנו אצלה..

וחברה שלי אמרה לי שהוא נראה מבואס ואני כל כך עצובה!

ואני מפחדת שהוא ייפרד ממני!

הוא לא עונה לי לסמסים ובמסן ואני לא יודעת יש לי תחושה מוזרה!

ואני רוצה להפתיע אותו ואוףף...

אני  מיואשת כבר!

אני לא יודעת מה לעשות...

 

חח משהו שמשפר את מצב רוחי יותר זה -

שמחר אני אסתפר תודה לאל!

אני מסתפרת קצר מדורג משהו יפה...

וזהו.. XDD

אין לי מה להוסיף!

אבל יכול להיות באים ימים טובים יותר!!

 

*********************************************************************************************************

 

באלי שתשמח,שתצרח שתאהב אותי יותר..

אבל אתה סתם יושב וכותב...

אומר כן ולא..

ולי כבר נמאס מהשקט שממך יוצא!

יש לי תחושה לא טובה בלב..

אם אתה יודע מה פשר הדבר אולי תאמר,

ותפסיק להחזיק את זה הרבה זמן!

 

אני כבר לא יכולה להתאפק,

ושאני אראה אותך רק ארצה לחבק!

אבל כל המזן מחסומים נופלים בינינו,

ואנחנו לא מתראים,

אתה מתוסכל ואני על הפנים!

אבל אני אוהבת אותך ושלא תחשוב לרגע שאני מתחרטת,

על מה שכתבתי על מה שאמרתי,

על מה שהצעתי!

 

אהובי,אהוב לבי לפחות קצת תתקשר..

תראה שאתה אוהב!

כי אני בשקט הזה כבר לא יכולה לחיות!

 

************************************************************************************************

 

עד כאן לביינתים...

מישע.. [=

נכתב על ידי , 1/11/2007 12:15  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי: 

בת: 29




79

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ל= micha = אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על = micha = ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)