לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

חייה של ילדה לא רגילה...



Avatarכינוי:  LIOR1

גיל: 30





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


11/2008

הלו?


הו כן לא טעיתי אני בבלוג של הלו.

הלו לא עידכן את בלוגו מספר חודשים טובים, ולכן אני מעדכנת.

אוקיי מה עבר על הלו בחודשים האלו?

הלו חזר ללימודים

הלו אכל

הלו היה בשירותים (מספר פעמים טובות)

הלו קנה בגדים

הלו היה בקריון

הלו שוב אכל

הלו שוב היה בשירותים

אתם יודעים.. להלו יש חיים רגילים כמו שיש לכולנו.

(:

הלו?

דה..

פה אני רוצה אתה תדע

שאני אותך אוהב מאד

שאתה בשבילי הרבה מאד.

שאותך אני אוהב תמיד לא משנה מה יהיה ומי יהיה.

רוצה אני להודות לך על הכל הלו.

הלו?

יה טיבייה לובלו.



פה ניתן לראות איך מתעללים בפניי O:

 

כלכךכלכךכלכךכלכךכלכךכלכךכלכך תרתיי משמע :}

נכתב על ידי LIOR1 , 22/11/2008 14:57  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של קורי ב-22/11/2008 21:19



הבלוג משוייך לקטגוריות: מגיל 14 עד 18 , משוגעים , מסעות
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לLIOR1 אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על LIOR1 ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)