לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים

מרגישה לבד .. בעולם הגדול .



Avatarכינוי: 

מין: נקבה





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

מיפגש - ישרא חנוכה D: , ( אשדוד ) + את מי רואים ? ^^ +


את מי רואים ? XD

נכתב על ידי , 22/11/2007 11:28  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



נאמ נאמ חזרתי לבלוג + השיר הכי יפה בעולם ! D: . &


היי כולם !!!

ואי כמה זמן לא הייתי כאן ^^

חחחח , מקווה שלא תהרגו אותי ...

נאמ נאמ אז מה אני יגיד לכם ?

החיים סבבה , הכול בסדר XD

אין משהו חדש , אבל מה ?

אתמול ? היה מבוול + ברד בלילה

ידעתי שיהיה אז לא הלכתי לישון P =

חחחחחחח

ׂׂׂ 

נאמ אז לנושא אחר ..

יש שיר ? שהיתמכרתי עליו 

קוראים לו : Pretty boy .

הוא הולך ככה -

 

Pretty boy \ m 2 m .
-
I lie awake at night
See things in black and white
I've only got you inside my mind
You know you have made me blind

I lie awake and pray
That you will look my way
I have all this longing in my heart
I knew it right from the start

Oh my pretty pretty boy I love you
Like I never ever loved no one before you
Pretty pretty boy of mine
Just tell me you love me too
Oh my pretty pretty boy
I need you
Oh my pretty pretty boy I do
Let me inside
Make me stay right beside you

I used to write your name
And put it in a frame
And sometime I think I hear you call
Right from my bedroom wall

You stay a little while
And touch me with your smile
And what can I say to make you mine
To reach out for you in time

Oh my pretty pretty boy I love you
Like I never ever loved no one before you
Pretty pretty boy of mine
Just tell me you love me too
Oh my pretty pretty boy
I need you
Oh my pretty pretty boy I do
Let me inside
Make me stay right beside you

[BRIDGE]
Oh pretty boy
Say you love me too

Oh my pretty pretty boy I love you
Like I never ever loved no one before you
Pretty pretty boy of mine
Just tell me you love me too
Oh my pretty pretty boy
I need you
Oh my pretty pretty boy I do
Let me inside
Make me stay right beside you


 
נכון מושלם ? חחחח D:
מי שרוצה קישור לשיר x כאן x
ׂׂׂ 
אז מה עוד אני יגיד לכם ?
יש גשם ואני חולה על להיות ...
בגם בחוץ -
אבל אינילי עם מי ללכת :iconpiripanda:
אז מי מיתנדב לבוא איתי ?  ^^
ׂׂׂ 
אז איך העיצוב ? D:
אני הכננתי !1 ~
השקעתי על זה את
הנשמה שלי .
אז תגיבו בבקשה .
img208/7963/5039515dv6.gif פליז פליז פליז ...  img208/7963/5039515dv6.gif
ׂׂׂ 
" W " ~ .. & *
נאמ וזהו זה ,
אוהבת , אניק x 3 . @
נכתב על ידי , 21/11/2007 13:17  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



כמה זמן לא היתי כאן @ [[:


 צהריים טובים ^^

 

היצוק לכם @ (: !1 "

מקורה ?   

ח ז ר ת י ..........

כן כן חזרתי ="C

הרבה מאוווד ( @ ) "

ביקשו מימני D:

אז – הינה

אני חחחח  DDD  = .

אז ? מקורה ? ^^

היתגעגעתי עלייכם |:

מאודמאודמאוד ><

חח מה אני יגיד לכם ?

קראו לי מלאמלא , +

דברים מאז שעזבתי D:

אולי מליון ו 8 .... [:

אז אינילי מה J=

להגיד חחחח D ; .

טוב ישלי משהו 1 @ (:

איך העיצוב ? D:

אני הכנתי O_o

xxx

טוב אז ישלי כמה @ "

שאלות :

בקשר לפטיטו ^^

 

בקשר לפטיטו ^^ .

1- היא מספרת למתיס שהיא קלאופטרה ?

2- אנטונלה תטוס איתו לניו יורק ?

3-הוא ביכלל יטוס לניו יורק ?

4-מי יהיה עם חוספינה - גידו \ או אלן ?

5-למה אני שואלת אותכם

ביכלל ? @ "

 

 

 

xxx

אוקי אחרי שהקטע @ "

המתריד הזה עבר

נעבור לנושא אחר ^^

החלטתי -

שאני עושה סיפור D ;

בהמשכים ( !1 @ +

חח אז מקווה שתאהבו ,

* אין הקדמה מתחילים -

ישר ? מפרק 1 "" P: *

יאלה מ ת ח י ל י ם & (:

 

פרק I .

הכול התחיל ביום הראישון ללימודים (:אה כן לא הזכרתי לכם * !1

אני מעיין , סתם עוד ילדה -

רגילה , ישלי שער חום ,

עינים ירוקות אני @ #

עולה לכיתה ז ' , כול ה 6 ?

שנים האלה ? אני לא הייתי בין הבנות המקובלות ,

בשיכבה , אבל לא היה ..

לי ממש איכפת - כי היה @

לי את החברה הכי טובה -

שלי והיה לי עוד כמה ,

חברות וזה ? הספיק לי $

לחברה הכי טובה שלי ?

קראו עומר (:

ילדה מאוד יפה , ( אפילו ..

יותר מימני ) .

עינים כחולות ושער שחור .

-

זה לא שלעולם לא הייתי ,

עם המקובלים היתי @ +

אבל ידעתי שזה ? מתוך ..

כוונת ניצול |:

אני ילדה די חכמה @ -

אז תמיד האמ היום חברים

שלי ? רק במבחנים  \ בש.ב

וזהו ~ ( @ !1 .

-

אבל עומר ? לעולם לא ,

היתה עם המקובלת ^ (:

תמיד היה לה מין חבורה ..

קטנה של בנות ? שהיו &

מסתובבות ביחד , @

אבל המקובלים ? <:

היום קוראים להם " חנוניות " .

-

הכיתה שלנו ? היתי מחולקת - ל 2 קבוצות .

* המקובלים *

* הלא מקובלים *

* וסתם ילדים *

המקובלים -

נוי , אלמוג , דניאל ...

ניר , אופיר - שחר .

הבנות - דניאל הכי מקובלת , נוי

אחריה ואלמוג סתם ניגרתת אחריהם .

מהבנים - ניר הכי מקובל ואחיו שחר ,

ואופיר הוא לא הכי מקובל -

שיש אבל הוא מצחיק @ "

אז הוא תמיד מיסתובב איתם , והם ? מקבלים אותו בשימחה .

הלא מקובלים -

אני , עומר , נופר @ (:

נטלי - לימור , וספיר .

כולנו ? שוות אפחד לא ,

יותר או פחות מהשניה .

וסתם ילדים - זה כול ..

שאר ילדי הכיתה , אבל ..

הם לא היו בחבורות כמונו .

אז זה כול מה שהיה ,

בכיתה ו ' ועכשיו ? הגיע ..

היום הראישון ללימודים (: 

של כיתה ?  ז ' .

היתרגשתי כ''כ @ "

קמתי מוקדם בבוקר -

לבשתי חולצת בית ,,

ספר צהובה וסקיני גינס .

ירדתי לסלון כדי לסים ,

אז האולסטאר הצהובות ,

שלי .. שמתי , והלכתי @ "

למיטבח לקחת לי שוקו -

לדרך .

תוך כדי שאני מכינה את השוקו  - אני צועקת

לאימא שלי :

אני :" אימא את מסיעה אותי ? "

אימא שלי : " לא חמודה ...

אני יוצאת מוקדם " .

אני " אוקי תביא לי כסף "

אימא שלי " כסף ? למה את צריכה כסף ? "

אימא שלי אמרה תוך ...

כדי שהיא מוציאה את הארנק .

אני " כדי ליקנות לי משהו ,

בבצפר אולי ? "

אימא שלי : " טוב קחי 20 אני יוצאת , "

היא הניכה לי 20 על השולחן ויצאה .

היתארגנתי , השעה ניתה ...

כבר 7 וחצי , אז יצאתי לחנות של שלומי ( שם קבעתי , להיפגש עם כול הבנות )  .

אז יצא לחנות , עם השוקו ..

והטיק - שהגעתי כולם כבר ,

היו שם :

עומר , לימור , ספיר  , נטלי  ונופר % .

נתי לכולן נשיקה וחיבוק .

והתחלנו ללכת " @ .

המקיף ? לא היה די רחוק ,

אז היגענו תוך רבע שעה .

ורצנו למזכירות ~

כדי לדעת איזה כיתה -

אנחנו .

ו1 המזכירות כיוונה אותה ,

לכייון הרשימות @ (:

היתחרנו לשם .

שהגענו ? היו שם מלא פרצופים , -

מוכרים , וגם כאלה שלא .

אז נידחפנו פנימה .

" יייייש " שמעתי את עומר

צועקת רצתי עליה :

אני " מה קרה ? "

עומר " אנחנו אותה כיתה ,

יש ישישישיש ב ז - 2 "

אני " אה איזה כיף (: ,

ומה עם כול שאר הבנות "

עומר " נטלי עם נופר , ולימור ?

עם ספיר & (: "

הינו שמוחות שכול אחת ,

עם חברה שלה .. O :

אבל רצינו לדעת מי עוד ,

יהיה איתנו בכיתה ^ & (:

אז הלכנו לרשימות ..

ולא העמנו לא יכול להיות @ "

ראינו ברשימת השמות -

את השם של ..........

 

 

 

 ^^ סליחה עם יש שגיות ^^
אה אני חיבת להיגד לכם את זה
 : אבל תקראו טוב טוב טוב טוב

הסיפור ? לא אמיתי !1 .

אוקי ואחרי שהסברנו את הנקודה ,

ויש מבינים ? @ "

תגיבו איך הסיפור + תגידו עם להמשיך ,

פרק או לא ^ & 

לנושא אחר ... @ "

xxx

טוב אז הרבה מאוד , @ "

ילדים שאלו אותי ......

מאיפה הפיקסלים ; C .

אז את זה ? אני לא יכולה ^^

להגיד , כי חברה O:

הביאה לי והבטחתי , +

לה ? לא לספר לאפחד .

אבל מה -

מה אתם רוצים @ "

סוג כול שהוא של פיקסל ?

תגידו לי ואני ינסה להשיג PP : .

xxx

אז זהו זה (: @ "

שמחתי לחזור ,

לכן והיתגעתי |: המון לכולם .

תגיבו על הפוסט .

בבבקשה 

אוהבת 333 >

אן שלכם [[: .

+ קרטיד למארט על כפתורי פטיטו +

נכתב על ידי , 8/11/2007 12:38  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 






© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות ללהלהלה היתי כאן , x D . & אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על להלהלה היתי כאן , x D . & ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)