לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

The Final Cut*****

פשוט רוצה לדבר עם בנות שיבינו אותי הבדידות במחלה שלי הורסת בולמיה אכילה כפייתית אנורקסיה - You name it - i'v been there כבר 8 שנים. מרגישה נורמאלית לפעמים אבל עדיין מתנהגת כחולה אף אחד לא יודע מפורשות מה קורה איתי. ואני רק רוצה להיות מאושרת ושמחה תמיד!


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2008

עדכון


המצב נשאר בדיור אותו דבר

 

9שנים ואין לי מושג מה עושים

 

ואני לא מצליחה לא משנה כמה אני מנסה

לא יודעת איך אפשר לצאת מזה

 

אני לא מצליחה ואולי אפילו לא מנסה לשלוט בזה

מרב שזה חזק

 

המממ

אני מקווה שה' אם מישהו יעזור לי יומאחד

אני לא מצליחה לעזור לעצמי ואני לא רוצה לספר לאף אחד

נכתב על ידי Evelence , 17/6/2008 15:32  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 





כינוי:  Evelence

מין: נקבה




1,809
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , 20 פלוס , הדרכה ועיצוב לבלוגים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לEvelence אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על Evelence ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)