לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

you want to do sex with me? =]



Avatarכינוי:  שבלולי =]

מין: זכר





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2007

"איזה יום נפלא היום..."


 

היי מה קורה?

טוב אז החלטתי לא לפרוש..=]

אין לי מושג מה אני יכתוב פה..אבל נו טוב שיהיה O_ס

 

 

 

אוחח בגלל הפרו הזה..

(שבכלל אין לי מושג במה הוא עוזר..)

נרשמתי ל-2 טבעות..ככה קוראים לזה?

ועדין לא קיבלתי פרו =[[

לא חשוב...בקיצורר

שמישהו יעביר לי פרו =]

 

 

 

בא לי עיצובב!

מישהו יודע לעצב פה?

אם כן תגידו לי בבקשה!

תודה;]

 

 

 

טוב אין לי ממש עוד מה לכתוב..

אז ביי בנתיים..

שבלולי =]

נכתב על ידי שבלולי =] , 25/11/2007 13:19  
7 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



עדכון עדכון עדכון עדכון


 

סוף סוף אני מעדכן!=]]

וואוו דבר ראשון תודה על התגובות בפוסט הקודם :]

68 תגובות..או משהו כזה..

כן כן זה הרבה בשבילי D:

 

<<<אני מפריד סקסי>>>

 

טוב כמו שאתם רואים נבחר ה-

מפריד הסקסי שלי :P

והתמונה..שכבר שמתי.. =]

( אם למישהו יש רעיון איזה צבע לעשות את המפריד? שיכתוב )

טוב בנתיים הוא כחול כזה=]

 

<<<אני מפריד סקסי>>>

 

אווףףף איזה מעצבןןן!!!

כתבתי את הפוסט הזה כבר 5 פעמים..

וכל בפעם זה יוצא לי מזה!!

מ-ע-צ-ב-ן-!

אוףף בסוף כבר כתבתי את זה בword..

XD

 

<<<אני מפריד סקסי>>>

 

טוב ועכשיו לסתם שאלון כי...בא לי J

 

שאלות כלליות:

 

שם:דניאל :)

גיל: 14

יומולדת: 31.10

גובה: לא יודע..

צבע שיער: חום

צבע עיניים: גם חום...

 

דברים אהובים:

 

להקה: אין..

זמר/ת: כמו שאלה קודמת..

שחקן/ית: כנ"ל

אוכל: שאלה קשה..ניראלי פיצה :]

בגד: נעליים? D:

סתם חפץ בחדר: מחשב..

דיסק :אין לי דיסקים..

סרט: ג'ון טאקר חייב למות

בנאדם: [זה יעליב אנשים אחרים=O]

חדר בבית: מטבח (שמן אני=])

 

מתי בפעם האחרונה...

 

דיברת עם מישהו: לפני רבע שעה?

שמעת מוזיקה: עכשיו..

נפגשת עם חברים: מתישהו היום.. :)

הסרט האחרון שראית: ג'ון טאקר חייב למות =]]

הריח האחרון שהרחת: באזקהה :P

הרעש האחרון ששמעת: מקלדת? XD

הספר האחרון שקראת: וואוו זה היה ממזמן לא זוכר כבר..

המחשבה האחרונה שעברה לך בראש: מה אני יענה? ( חחחחעעעעעעע )

הבנאדם האחרון שחשבת עליו: הכלב שלי? (לא ממש בנאדם)

תושיט יד הכי קדימה שאתה יכול, במה אתה נוגע? במסך של המחשב..

תושיט ידיים לצדדים, במה אתה נוגע בשתיהן? אוויר ו..אוויר :)

קח את הדיסק שהכי קרוב אליך. של איזה דיסק הקופסה ואיזה דיסק נמצא בתוכה? אמ..אין פה דיסקים=]

קח את הפלאפון שלך, לאן היתה השיחה האחרונה ומי האחרון שהתקשר אליך? חוסיי ו..חסויי XD

קח את הספר שהכי קרוב אליך, איזה ספר זה? תנ"ך

מה אתה לובש כרגע? מכנס וחוצה.. :]

מה אתה מתכנן לעשות כשתסיים את השאלון? אמ..לא יודע..

 

NAME IT

 

השם של החבר/ה הכי טוב/ה: חוסיי

השם של הבנאדם שאתה הכי שונא: (אני לא כזה רעע!) =]

השם של החבר/ה הראשון/ה שהכרת: אמ...לא זוכר =/

שם של קרוב משפחה אהוב: גל :P

השם של חבר-אינטרנט אחד: אמ...

השם של המורה השנוא/ה עליך: ליאת בעע =]

השם של הבנאדם שאתה הכי מרחם עליו: החטופים..

השם של חיית המחמד שלך (אם יש): בובי D:

 

איזה...

 

מסטיק אתה בד"כ לועס: בזוקה =]]

קפה אתה שותה: רק שוקו XD

ואיזה תה: לא שותה תה..=]

משחק מחשב שאתה בד"כ משחק בו: אמ..אמ..

יומן יש לך לבצפר (אם יש): לא משתמש :)

סוג המחשב שיש לך: לא יודע D:

סוג המצלמה שיש לך: כנ"ל

פלאפון יש לך: סוני אריקסון

סתם משהו שיש לך ואתה רוצה להשוויץ: אמ..אמ..אמ.. לא יודע XD

כרגע. עם מי אתה מדברת בתוכנות המסרים? האיסי לא עובד ליי =[[

עם מי אתה מדבר בטלפון? עכשיו? אפחד..

מה אתה שומע? מוזיקה :)

איזה חלונות פתוחים לך במחשב? אינטרנט, אינטרנט ואינטרנט

מה עשית לפני שענית על השאלון? חיפשתי שאלון =]

נהגת: קרטיינג נחשב?

התנשקת: כן :[

טסת לחו"ל: כןן

ביזבזת את כל הכסף שלך: אמ ניראה לי שכן...=]

עשית פעילות ספורט כלשהי עד שטבעת בזיעה: לא XD

נשארת ער לילה שלם: כןן

עבדת במשהו והרווחת כסף: לא..:P

 

או/או

 

יס או הוט? יס (למרות שיש לי הוט)

מסנג'ר או אייסיקיו? ICQ

קיץ/אביב/חורף/סתיו? קיץ (ניראלי)

שחור או לבן? אמ..שחור?

מחשב או טלויזיה? מחשבב

ספה או כורסה? מזה משנה..?

ארנק או קופה? ארנק

המקום שאתה גר בו כרגע או מקום אחר? המקום שאני גר בו כרגע

כסא מסתובב או כסא רגיל? מסתובב..

כסא עם ידיות או בלי ידיות? עם.. :)

בשר או חלב? חלב..ניראלי..

פסטה או סלט? פסטה!

שניצל טופו או שניצל רגיל? רגיל..

אמריקה או אנגליה? לא משנה לי =]

ישראל או מקום אחר? שנה פה שנה שם :P

רוק או פופ? רוק ופופ?

פוסטרים או קירות חלקים? פוסטרים..

דיסקמן או  MP3 ? MP3

לשמוע מוזיקה במערכת/טייפ או במחשב? מחשב!

 

סתם שאלות.

 

יש לך איזשהו כינוי מיוחד? שם שבו קוראים לך בתוכנות מסרים/מציאות? שבי/שבלולי/חוסיי =]

יש לך חבר/ה? לא :(

מה אתה אוהב לעשות בזמנך הפנוי? אמ..הרבה דברים..

יש לך חשבון פלאפון גבוה? בינוני =]

למה? ...מה למה? ככה..

מה אתה מעדיף, שיחות או SMSים? smsים

אתה עושה גבות? בטח XD

אתה מוריד שיערות באיזשהו איזור אחר בגוף? חחח לא

אתה מרגיש יפה? לא ממש =/

למה? כי אני לא?

אתה ביישן או פתוח? ביישן :]

מה הצבע האהוב עליך? ניראלי כחול..

מה היית רוצה לשנות בעצמך באופי? אמ..לא להיות ביישן?

מה היית רוצה לשנות בעצמך במראה? לא יודע..

אתה מאושר? כן D:

היית פעם מאוהב? כן

כיף? אם אוהבים אותך בחזרה :]]

שיחקת פעם בסימס 2? אמ לא שזכור לי..

מה אתה חושב על העם הבריטי? שהם מאוד בריטים..

מה אתה חושב על להתגייס/לא להתגייס? עדיף שלא..אבל אם צריך..נוו טוב =]

מה הדעה שלך לגבי ההתנתקות? לאכפת לי..

ימני/שמאלי/כותב בשתי הידיים: ימני

אוכל כל/צמחוני/טבעוני: אוכל כל חוץ מכמה דברים :)

למה? ..שוב למה??

ספר על יום מאושר בחייך/משהו אחד שגרם לך אושר: אמ..הלכתי הלכתי ומצאתי כסף XD

 

מאמין ב-

 

אלוהים? לא ממש

רוחות? לא

חיים שלאחר המוות? לא ניראלי

גלגול נשמות? לא

פיות? רק בפיית השיניים XD

מלאכים? לא

ערפדים? גם לא

אהבה ממבט ראשון? אולי

אהבה וירטואלית? לא ניראלי..

אהבה בשלט רחוק? אה?:I

 

<<<אני מפריד סקסי>>>

 

טוב פה היה שבלולי בעוד פוסט חפרני מאוד=]

ביי לכם=]

תבואו שוב :P

 

שבלולי D:

נכתב על ידי שבלולי =] , 12/11/2007 01:38  
73 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



סקרים ועוד כול מיני דברים=]


 

מה נשמע אנשושים? :P

 

- - - - -

 

אז קודם כל תודם לכל העצות והתגובות מהפוסט הקודם..

עדיין לא קרה כלום וכשיקרה אני יבוא לעדכן ולהגיד לכם ;]

 

- - - - -

 

טוב אז בנתיים כמה סקרים בקשר לאתר ובקשר מה ואיך אתם  רוצים אותו=]

אז נתחיל? נתחיל! :]

 

1. איזה מפריד אתם רוצים בקטעים?

א. - - - - -

ב. <<<אני מפריד סקסי>>>

ג.  loading [////////////// ] 99%

ד. בלי מפריד בכלל

ה. אחר ( שאתם כותבים בתגובות רעיון למפריד )

 

2. איזה תמונה לשים בכותרת הבלוג?

א. 

 

ב.

 

ג.

 

ד.

 

ה.

 

ו. אחר ( שאתם נותנים את התמונה בתגובות )

יש עוד תמונות..הרבה..אבל ניראה לי שזה מספיק=]

[ הקטנתי את התמונות ]

 

טוב בנתיים אין לי עוד סקרים אז זהו..=]

 

- - - - -

 

סתם שאלה...

מי המציא את המילה הזאת לנקקו / לנקקתי?

חח זאת ניראה לי המילה הכי מוזרה ששמעתי בחיים שלי XD

לא יותר קל להגיד תנו קרדיט או משהו? =]

 

- - - - -

 

ולמשהו ממש לא קשור..

 

מישהי הסכימה.. מישהי ענתה לי על השאלה שכולכם רואים בתחילת הבלוג שלי=]

"you want to do sex with me? =]"

חח ענו לי כן!!=]

... אם עוד מישהי רוצה >> היא רק צריכה להגיד XD ...

 

- - - - -

 

טוב פה ניגמר פוסט חופר במיוחד=]

עבדתי עליו קשה..אז אני מצפה לתגובות.. :P

תענו על הסקרים / שאלות / או סתם תגיבו..

תודה!! :]

 

כאן היה שבלולי...בפוסט חופר במיוחד=]

נכתב על ידי שבלולי =] , 4/11/2007 19:18  
72 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הבא
דפים:  

957
הבלוג משוייך לקטגוריות: נוער נוער נוער
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לשבלולי =] אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על שבלולי =] ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)