לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צו'פקה


שם בדוי לבלונדינית בדויה הקשר בין המציאות ליומן מקרי בהחלט. רק חבל שהכל אמיתי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

מעשה במיטה


 


 


קצת לפני שירותי הצבאי החלטתי לעזוב את הבית ועברתי לגור לבד בירושלים


בזמן השירות הצבא אספתי לביתי מספר חברות לבסוף כשכל השאר נטשו את הקאסה


נשארנו אני וחברתי הרוסיה היא אגב לימדה אותי את חדוות השתיה בבקרים וגרמה לי להתמסר כל כולי לטיפה המרה,כמובן שזמן קצר לאחר שהכרתי אותה נמחק כל מאגר המידע שמראשי ועד היום הזה חסרים לי חודשים שלמים. אבל באותה תקופה החלטנו להביא כלב הבייתה,בחור שהכרתי דיאז שמע על רצוני זה והחליט להביא לי גור.


שמו בישראל על שם בקבוק אלכוהול משובח כיאה לתקופה. בכל מקרה לאחר התפרקות החבילה הסמי משפחתית עקב חזרתי בתשובה אל ההגיון ותהליך הגמילה שעברתי בכלא חזרתי אל ההורים ואיתי הגיע הטורף ,הטורף שהיה אז גור מאוד חיבב את מיטת העץ שלי לבסוף הייתי צריכה לנסר אותה ולצבוע מחדש.כעבור זמן מה הכרתי את ר' (החבר לשעבר) ועברתי להתגורר איתו הטורף נאהב על ידי הוריי ונשאר עד עצם היום הזה בן למשפחתנו.


באותו השבוע בו עזבתי את בית הוריי אפילו באותו היום מיטתי נלקחה לאשפתות,חדרי המתמלא ספרי קריאה הסטוריים(הורי מתעסקים בהוראה) וחדרי עבר טרנספורמציה לחדר עבודה.


 


בחודשים האחרונים הייתי מגיעה לביקורים ארוכים בהתאם להידרדרותה של מערכת היחסים  ואבי המכור לערוץ הקניות החליט לקנות את מיטת האויר(מה שאימי כינתה מזרון ים) הגדולה והכחולה ביותר שראה בערוץ.


עכשיו רקע קצרצר על משפחתי אנחנו אוהבי חיות עד לפני 4 חודשים היו לנו 3כלבים ששניים נפטרו מסרטן בגיל מבוגר,הטורף נותר חי בריא ושלם טפו טפו טפו חמסה חמסה חמסה שום בצל...ואילו כלבה חדשה הצטרפה לשורות המשפחה...בנוסף אל אלה ישנם 18 חתולים...


אני לא הצטיינתי במתמטיקה מעולם אבל ידוע לי שאחד ועוד אחד שווה הפסד של 700 שקל מיותרים.


וכן כך היה שבוע לאחר מכן הלכה המיטה לעולמה.


ועקב כך ובהתאם לזאת הוצאה המיטה המתקפלת מן המחסן...כל מי שהייתה לו את הזכות להתענג על מיטה זאת בוודאי יודע מה זה להתעורר על הרצפה...בזוית של 90 מעלות או לגלות במשך היום סימנים כחולים שמשום מה אתה לא זוכר איך הם הגיעו לשם אבל יש סיכוי שזה מהלילה....


אז אם כך שבועיים שאני ישנה על האתגר הפיזי הזה מתעוררת על הרצפה לאחר שהטורף חשב שזה יהיה חכם להצטרף למיטת היחיד הרעועה הזאת ולמען האמת לא התלוננתי, בהשוואה לשנתיים(הייתי חייבת להוסיף) המיטה הזאת נראית לי ספתח נפלא לחיי הרווקות שלי ...מיטת יחיד מתקפלת...אין שום זכר לצד ריק ואין עוד מקום להוסיף אדם נוסף...באמת שזה גן עדן ,ולא רציתי להשקיע במיטה לאור העובדה שבעוד חודש אני כבר לא פה אז זה חסר טעם.


 


בכל אופן אבא שלי החליט לקנות לי מיטה זוגית נוספת מערוץ הקניות ואמא שלי התחרפנה,דברים עפו רהיטים נשברו ,צעקות נצעקו...היה שמייח.


ככה זה רומנים הכל נעשה בקול רם ואני שואלת את עצמי האם לסיפור הזה יש פואנטה?


ובכן...לא.


רק העובדה שהולכת להיות לי מיטה שככל הנראה לא אהנה ממנה אבל אם זה עושה לאבא שלי להרגיש שהוא תורם את חלקו למצב העגום שלי.


Then so b it

נכתב על ידי צו'פקה , 21/7/2004 21:50  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט



כינוי:  צו'פקה

בת: 43

תמונה




450

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצו'פקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צו'פקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)