לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה

צו'פקה


שם בדוי לבלונדינית בדויה הקשר בין המציאות ליומן מקרי בהחלט. רק חבל שהכל אמיתי.


מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2004

השיא מאחוריי


לאט לאט אני מתחילה להתאושש, אני יודעת שהשיא מאחוריי


התחלתי לעשות דברים ישנים מחדש


דברים כמו "פעם אחרונה שסירקתי את השיער שלי ככה הייתי איתו..."


מטורף.אבל עדיין לא מיציתי את כל הדברים זה עוזר לי להירגע  לחשוב שכל מניירה שבי שחלקתי איתו נעלמת ומקבלת פנים חדשות מקבלת עצמאות.


נמאס לי לשמוע עידודים בסגנון של עשית את הדבר הנכון...מזיז לי ממש שעשיתי את הדבר הנכון


נכון או לא נכון זה המצב.


לא נותרה לי ברירה ואני שומעת לאחרונה מחברות שלי את השם שלו יותר מידי ואני חולה כבר מהשם שלו-כרגע הוא הדבר האחרון שאני רואה בו סיבה למצב שלי כרגע, כרגע זאת אני ורק אני


אני זאת עם החוסר ביטחון המטורף הזה


אני זאת שאם גבר ינסה איתי משהו אני חושבת שאני לא אוכל אפילו לדקלם את הא' ב'..


אני כבר שכחתי איך להתמודד עם גברים פעם היה לי כל כך קל המשחק הזה


היום אני קופאת במקומי...משפילה עיניים...רעד עובר בי....עדיין כל זה חדש לי


אני יודעת שברגע שאני אגע במישהו אחר שם זה ייגמר, האם זה אומר שמבחינתי זה לא נגמר? כי אני עדיין לא מוכנה למפגש כזה? כן אני מניחה שמבחינת הלב שלי הכל עוד פתוח...השכל כבר יודע את  הדרך הנכונה ,הלב שלי מסרב להיסחף בפרץ הרעיונות שהוא פולט לכיוונו והוא נשאר תקוע במצב של געגועים וכאב מונוטוניים


כבר 3 ימים שהכל נראה הרבה הרבה יותר טוב ,אין לי מושג איך שרדתי את השבוע האחרון באמת שהיה קשה (נאנחת בכבדות) זה היופי בלהיות אנושי כדי לראות את האור אתה צריך לצלול עמוק מאוד לתוך תחתית הבור ,הישרדות הנפש.


אני מעולם לא הייתי אדם אובססיבי,הייתי מאז ומעולם רגשנית אבל תמיד הייתי שקולה.


גם כשהכל נראה חרא הרגיש חרא ובאמת היה חרא –היתה פיסת אור קטנה שגרמה לי להאמין שיש משהו אחר והוא יבוא..בגדול דבר לא השתנה במצב הפיזי שלי,אני עדיין יושבת באותה נקודה מול המחשב שעות,מנטרלת את עצמי ככל האפשר מחיי חברה ,עוסקת באמנות שלי  ומחכה....


למה?


אלוהים גדול ואלוהים יודע.


ההתעסקות הבלתי פוסקת בעצמי כשבחדשות מספרים על חיילים שנהרגים מגעילה אותי.הישרדות הנפש או אולי נרקסיזם גרידא.


ת'אמת אני חושבת שאני הבן אדם היחיד שהורידו לו פרופיל על נרקסיזם-כן כן אני אוהבת את עצמי עם קבלות רשמיות וחותמות צבאיות.


שירתתי שנה בשטחים הייתי מג"בניקית זיהיתי גופות בדקתי נשים שלא התקלחו שנים צווחתי על שגריר ירדן בישראל שרצה לפתוח עליי תקרית בינלאומית אבל אמרו לו שאני מטורפת ,כמעט כיסחתי מפקד משטרה,הרבצתי לסוחר סמים,הייתי אלכוהוליסטית,נכנסתי לשבוע לכלא,קיבלתי שבוע גימלים נפשיים...ואז זה קרה-המהפך.


הכלא עשה לי רק טוב ,אני לא הייתי טיפוס בעייתי מעולם (כן כן למרות כל מה שכתוב למעלה) הייתי אידיאליסטית ולכל דבר רע שעשיתי יש ותמיד הייתה סיבה מוצדקת.


סה"כ יש לי קורות חיים מרשימים שכל מטורף נורמלי יכול להתגאות בהם.


אבל בסופו של יום אני פחדנית.


אני בורחת מהכל אם יש לי ברירה.אני אבק אדם.


אמרו לי שאני עובדת על עצמי בדרך השלילה ,שאני אומרת לעצמי כמה אני זקנה וכמה אני אבודה ואף אחד לא רואה אותי...


זה לא נכון.אני מודעת לעובדה הפשוטה שאני נכנסת למקום כל העיניים נישאות אליי אבל ברגע של שיחה עם אדם שבא "לגלות" הוא מוצא אדם עצוב ואבוד ולא מעניין אני אישה כבדה ומשעממת.


אני לא יכולה לנהל שיחה נורמלית על שטויות כמו כולם אני לא פלצפנית


אני לא מוצאת משהו "חשוב" לדבר עליו ובגלל זה אני שותקת...


אני שתקנית,אנשים נוטים לטעות ולחשוב אותי לביישנית.


 


הייתי בבית של חברים שלי שלשום.היה שם חבר שלהם,בחור שללא ספק נראה טוב ומספיק מאתגר-אבל אני בנטייה שסיגלתי לאחרונה קפאתי ושתקתי כל הערב.


לא כיווצוץ שפתיים,מצמוץ עיניים...כלום כל הקסם שלי נעלם וטבע במחשבות שאני לא מספיק טובה,מה שנכון מאוד כי אני עדיין לא אני ,עדיין לא הגעתי לנקודה בה אני יכולה להתמודד מול כל העולם אני עדיין לא אני וזה ייקח זמן ואמרתי לחברה שלי שהבא שאני אהיה איתו יהיה מסכן אני אעשה כל כך הרבה פאשלות והיא שאלה אותי "ממה בדיוק איכפת לך"...?...


איכפת איכפת שבמשך שנתיים את דואגת לאדם אחר ואת לא מקבלת שום הערכה אח"כ את מתחילה לתהות אם את שווה בכלל משהו...רק עכשיו אני קולטת עם כמה נזק יוצאים ממערכות יחסים


גם אם הן נגמרות ב"טוב"...


 


אני מרוצה מהבחירות שעשיתי ויתרתי על להתחיל ללמוד וטרינריה בשביל הבריחה הבהולה שאני אעשה לארה"ב...אני מרוצה שעזבתי אותו...ואני מרוצה שאני לבד עכשיו.


בסוף עוד נכבוש את הכאב ונתמלא געגועים אליו.


ללא כאב וסבל לא נדע מה חסר לנו, האושר לא מספק שאלות.


 


יהיה טוב.חייב להיות.

נכתב על ידי צו'פקה , 21/7/2004 11:04  
3 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



שיר שמתנגן לי לאחרונה במערכת



Mudshovel\ staind

You take away
I feel the same

You take away
I feel the same
All the promises you made to me you made in vain
I lost myself inside your tainted smile again

Cause you can't feel my ANGER
You can't feel my pain
You can't feel my torment
Driving me insane
I can't fight these feelings they will bring you pain
You can't take away
Make me whole again

I feel betrayed
Stuck in your ways
And you rip me apart
With the brutal things you say
I can't deal with shit anymore
I just look away

Cause you can't feel my ANGER
You can't feel my pain
You can't feel my torment
Driving me insane
I can't fight these feelings they bring only pain
You can't take away
Make me whole again

Mudshovel

You take away
I feel the same
All these promises
You promised only pain
If you take away
And leave me with nothing again

'Cause you can't feel my ANGER
You can't feel my pain
You can't feel my torment
Driving me insane
I can't fight these feelings they will bring you pain
You can't take away
Make me whole again

You will feel my anger
You will feel my pain
You will feel my torment
Driving you insane
I can't fight these feelings they will bring you pain
You won't take away
I'll be whole again

Mudshovel
נכתב על ידי צו'פקה , 18/7/2004 23:57  
הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 




אולי בעצם יש סיבה לכל זה?


ההתעללות המסיבית שאני עוברת


אולי יש סיבה?


הרבה אנשים אומרים שזה עניין של פרספקטיבה,איזה פרספקטיבה יכולה להיות במצב הזה??


אני לבד , בא לי לצאת לרחוב ולצרוח שאני לבד ורע לי


ואני צריכה עזרה.


אני לא יכולה להשתחרר מזה,לאן הגעתי??


נמאס לי להרגיש כל כך חרא כל הזמן-אני מתחילה לחשוב שזה משהו פיזי...אולי המטבוליזם שלי דפוק


גורם לי לקצרים במוח.


אני דפוקה באמת.


אני לא מצליחה להתחזק,לעמוד על 2 רגליים.


אני זוחלת מכאב.


אני זוכרת שהייתה לי תקופה כזאת בצבא,הייתי אפורה וריקנית הרגשתי כל כך בודדה


היה נראה לי שכל האנשים שמסביבי מתעסקים בשלהם ואני מתעסקת באישיות השחורה שלי.


אני לא אשכח לילה אחד שהסתובבתי ברחובות ירושלים מיואשת והפוכה לגמרי-התיישבתי בתחנת אוטובוס ובכיתי את נשמתי.


מאז אותו לילה כבר חשבתי שלעולם לא יגיעו לילות כאלה עברו בכל זאת קרוב ל-3 שנים.


אבל עכשיו זה חוזר


הבעיה היחידה שכבר לא עושים תחנות אוטובוס כאלה שאפשר לשבת בהם פה בעיר המסריחה הזאת ואני...אני לא מסוגלת לבכות.


בדידות במילה אחת חרא,כשאתה מגיע למצב שאתה נוסע בכביש והדבר הבא שבא לך לעשות במקום ללכת הבייתה ולשבת מול המחשב המסריח זה למצוא איזה עץ עלוב ולהימרח עליו.


לעולם לא יהיו לי ביצים לעשות זה,ומעולם לא לקחתי את עצמי ברצינות,אני יודעת בתוך תוכי שיהיה לי יותר טוב אם לא מחר אז עוד שבוע,אבל ההמתנה הנוראית הזו של דקה אחרי דקה וכלום.


והחברים שלי שקועים בתוך עצמם ואני לא מצפה לדבר אחר כי יש להם חיים ואני בטוחה שפעם גם הם היו במצב הקטטוני הזה ואני לא הייתי רואה אותם ממטר.


בני אדם במילה אחת חרא.


אני מתחילה לחשוב שכל המערכת היחסים הזאת הייתה פגומה בגללי,אני מרגישה את אותו הדבר שהרגשתי גם כשהייתי תקועה איתו.אבל לפחות כל פעם שהגל השחור הזה התקרב הייתי קוראת לו הוא היה מחבק אותי והייתי נרדמת מעלימה לגמרי את המחשבות המזוינות האלה מהראש שלי.


ועכשיו אין לי למי לקרוא...תקראי לעצמך...


אולי צריך להקים איזה קבוצת תמיכה של בודדים אנונימים ...אבל אז כל הרעיון בלהיות בודד יתמוגג...

נכתב על ידי צו'פקה , 18/7/2004 22:45  
1 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
 



לדף הקודם    לדף הבא
דפים:  

כינוי:  צו'פקה

בת: 43

תמונה




450

© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לצו'פקה אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על צו'פקה ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)